pátek 17. listopadu 2023

Jičínskem

 Milé KOČKY, něco jsem hledala ve starých fotkách a našla jsem podzimní fotky, nafocené ještě starým foťákem, přidám to sem, aby bylo vidět, že jsme výletovali vždycky:

Mohlo by se to jmenovat i Ve skalách a u Kosti.: vím, že tam mnohé z vás rády jezdíte a tak si společně zavzpomínáme?
















můj oblíbený Vesec u Sobotky:





od Sobotky k Humprechtu:


pevný jako kost:








Když není nic lepšího v plánu, v každém ročním období, tak to skály, Sobotka a Kost jistí...

19 komentářů:

  1. Jiřinko, tohle je moc krásný kraj! Nedostanu se tam úplně často, většinou je tam spoustu lidí. Vlastně se nedivím, je to malebnost sama.
    Přeji krásný sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jiřinko, krásné fotky.Byli jsme tam, když byly děti malé už jsme si s manželem říkali, že by jsme se tam jeli podívat,ale je tolik míst kam se chceme podívat .Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, já znám v republice jen málo míst, která nejsou atraktivní.Tady si člověk - milovník přírody, přijde na své. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,krásné fotky míst,kde to dobře znám.Máme to tam projeté,jezdili jsme ještě celá rodina,když byli kluci malí.Tvoje přenádherné fotky mně vrátili do toho krásného kraje.Prostě ráj! Jinak tě moc a moc zdravím,já teď nechodím moc na pc.dneska jsem si čas našla a zpětně projedu tvůj blog,ale už asi bez komentáře.Měj se Jiřinko,moc hezky a opatruj se!Přeju Ti krásný sváteční den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, moc tě zdravím a doufám, že je vše v pořádku. Jsem ráda, že jsi tady. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ve skalách jsem byla ještě v době nedigitální s mými puberťáky. Moc se mi tam líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, my máme a vždy jsme měli rádi výlety do skal a že jich u nás je - taky jsme se snažili je všechny navštívit - postupně. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko tam je hezky všude. Tolik krásných míst jsme tam také dříve procházeli. Ve Vesci jsme také obdivovali ty chaloupky, které jsou zase jiné než u nás. Stačí se dostat do Turnova a odtud třeba kousek vlakem a pořád jsi v ráji a je kam jít a co obdivovat. Děkuji za hezké fotografie a přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, máš naprostou pravdu, ono někdy stačí zajít pár metrů za město nebo vesnici a jsi v přírodě, viz u nás na tůních. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Takové fotky nikdy nezklamou !
    Hezký sváteční den!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já ráda výletím v každé roční době, ono to má vždy něco do sebe. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ráda jsem si prohlédla zajímavá místa, kde jsem nikdy nebyla. A mnou oblíbené roubené chalupy opět potěšily. Přeji klidný víkend, pá 🍂😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tam by se ti líbilo a tvému pejskovi také. Jiřina z N,.

      Vymazat
  8. Lezarts
    Ráda se tam zase podívám, i když jen na tvých fotkách!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to je taková naše klasika, když nevíme co by.Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Jé, ahoj, Míšo, původně jsem to tam brázdila na kole, pak pěšky a už si pomáháme autem! Roky přibývají a síly ubývají. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Do skal u Jíčína jezdí naši mladí, moc se jim tam líbí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, tak jim poraď i jiné, je jich ( skalních měst ) u nás hodně a všechna jsou úžasná. Jiřina z N.

      Vymazat