sobota 18. listopadu 2023

Na výletě v listopadu

 I to se dá, milé KOČKY, třeba do Libochovic a na zříceninu hradu Košťálov?

( jindy si přidejte Muzeum granátu v Třebechovich? )







Vlastislav:zřícenina hradu Skalka:



















a už na vás, milé blogerky, něco chystám, snad se mi podaří malé překvápko?

24 komentářů:

  1. Kam já se s Tebou, Jiřinko milá, podívám v noční košili a z postele. Snad za pár dnů vstanu. Děkuji a přeji hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, tak to vidíš, jak si uděláme radost, měj se moc fajn - at nic nebolí. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné podzimní fotky, Jiřinko! Já ještě nezveřejnila ty červnové z Libochovic... a teď to tam vypadá úplně jinak...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ono nám to do Vánoc uteče a pak už do března snad taky?Letos bych v zimě ráda někam na sníh a pofotit malé smrčky pod peřinkou. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Hezké podzimní fotografie a možná i tip na výlet.Koukla jsem do loňského listopadu
    na svém blogu a to jsme výletovali dost,bylo i sluníčko.Ale už mám i sníh na Kozákově.
    Na zítřek s ním také straší.Jiřinko,přeji ti hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, na Kozákov jsem se letos ještě nedostala, bylo jiných cest hodně, ale ty výhledy na Krkonoše mám ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Takové správně podzimní fotky ! Ale už ta barevnost začíná odcházet. No však taky je už druhá polovina listopadu.
    Pěknou sobotu u vás, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mám ráda po návratu z výletu dát si doma velký hrnek horkého jablečného kompotu a nebo horký štrůdl. Ta vůně jablek - to mi k podzimu sedí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné podzimní procházky. Fotky opět skvělé. Hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji ti. Taky se s tebou ráda procházím krajinou. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko, krásné podzimní fotky.V Libochovicích jsme byli před pár léty.To jsem zvědavá co chystáš.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, zítra už se to dozvíš - ke slovu přijde můj rodný kraj.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. To je krása - podzim mám moc ráda. Díky za inspiraci:)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, dnes jsem viděla ještě nějaké barevné stromy, ale už je to hlavně o hnědé a žluté.I tak je podzim moc pěkné období. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Podzim opravdu dokáže malovat a barvičky mu nádherně ladí. Moc zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, listí už je převážně na zemi a musíme, my starší, opatrně našlapovat.Ale má to taky něco do sebe. Nevypadá to špatně. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Hezky barevná procházka!

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, omlouvám se za smazání komentáře, ale mobil mi to zase "upravil" podle svého a na počítači mi běží aktualizace.
    Jsou to moc krásná místa. My, když jedeme do těchto míst, tak většinou stihneme jen ty Libochovice a musíme zase na vlak zpátky. Koštálov ani Skalku už bychom ani pomocí cesty autobusem, nestlihli. My jsme šli pěšky z Libochovic, na 6 km nejbližší Hazmburk. Koukala jsem na fotky a už je to sedm let. Navíc manžel už by ty kopce nezvládl a tak děkuji za tuto krásnou podívanou. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, v tomhle tě naprosto chápu, Okolo Lovoše a Milešovky jsme dělali spoustu výletů a nejraději jsme chodili na Lovoš zjara, když kvetly tulipány a ovocné stromy. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,moc krásná podzimní procházka.Ráda jsem se s Tebou po delší době prošla a bylo to moc fajn.Měj se pěkně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, těším se i na další setkání s tebou na mém blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Moc hezké fotky Jiřinko, podzim je krásně barevný ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, takové mlžkové výlety v dost studeném vzduchu jsme podnikali hodně na Šumavě, ale manžel už mi to neuchodí. Nicméně bych se tam zase ráda podívala...kuju pikle. Jiřina z N.

      Vymazat