úterý 7. listopadu 2023

Skanzen

 Naštěstí jsme byli ve skanzenu v Ungersheimu už dopoledne, kdy mi to chodilo a tak jsem byla schopna i fotit: byl trochu jiný, než ty u nás, které znám - 

milé KOČKY, projděme si ho nyní spolu -











byly i různé návodné ukázky, jak se co stavělo:
































Na mnoha místech tam ve velkém kvetly bramboříky...



24 komentářů:

  1. Jiřinko, to je kouzelné místo. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, bylo to v zájezdu takové zpestření programu. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, opět nádhera, krásná místa jsi navštívila. Děkuji za hezkou podívanou a přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško a jak jsem byla ráda, že nám tam nepršelo, jako se nám to stalo na Slovensku. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc hezké místo, Jiřinko! A tak jiné než jsou naše skanzeny. Ráda jsem se podívala.
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, bylo to trochu méně čisté a načančané, než ty skanzeny u nás, asi to mělo evokovat více středověk? Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko kouzelný skanzen, máš spoustu zážitků ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, rády jsme to se sestrou celé prošly. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,jiný jen,ale mně se moc libí.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já znám u nás i v okolních zemích spoustu skanzenů a tento byl hodně jiný. I tak byl zajímavý. Naštěstí jsme na něj měli dost času.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ano, je takový jiný. Inu jiná země, jiný mrav :-¨). Ale líbí se mi moc.
    Díky za fotky !
    Měj pěkný den !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, na několika místech byly budovy takové nedostavěné, aby bylo patrné, jak se to dělávalo. Taky byly uvnitř různé výrobky, jako postroje na koně a příslušenství k vozům a různé zemědělské stroje. Bylo co prohlížet i fotit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Zažila jsem začátky tohoto skanzenu, díky tvé fotoreportáž mohu posoudit, jak se krásně rozrostl. Potom co to jednu dobu vypadalo, že zanikne. To mi dalo chuť si tam zase někdy zaskočit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tak to ti přeji. A pak dej vědět. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, moc hezký skanzen. Je úplně jiný, než jsou ty u nás, ale určitě by se mi tam líbilo. Fotky jsou krásné a lákají k návštěvě. Měj se hezky, zdravím 🍁🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tento a několik podobných zájezdů pořádají každý rok. Není problém. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Mám ráda skanzeny. Líbí se mi “ návrat do starých časů”.
    Moc pěkné fotky.
    Měj se hezky. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, a já si vždy říkám, že to není tak dlouho, kdy lidé takto žili.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Ahoj Jiřinko,ten je hezký mám skanzeny ráda.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, nebylo to špatné si ho projít, ale byl dost rozlehlý. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Ahoj Jiřinko tak tam bych se ráda podívala musí to tam být moc hezké,asi navrhnu manželovi výletík...skanzeny jsou moc hezké. Hezkou středu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, v té oblasti nemůžeš udělat chybu v žádné vesnici. Je to moc krásný kus země. Při jednom z minulých zájezdů jsme chodili od 23 do 24hod. s ponocným po městečku, to byl zážitek! Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Skanzen představuje historii a život v minulosti a u nás většinou bývá na místě, kam se pak jednotlivá stavení "přenášejí". Toto místo ve mně vzbuzuje dojem, že je skanzen vytvořen z původní vesnice. Tím je možná i přitažlivější, působí autentičtěji. Moc krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, na mne to dělalo dojem, že to není až tak upravené a vyfešákované, ale je to blíže původnímu stavu???
      Jiřina z N.

      Vymazat