pondělí 6. listopadu 2023

Vývěsní štíty

 Bylo by škoda je sem nedat, v první řadě jich tam mají hodně a jsou krásné a zajímavé a pak, když už jsem se s tím fotila? co říkáte, milé KOČKY?

tak jo...



































30 komentářů:

  1. Jiřinko nádherné vývěsní štíty, jeden hezčí než druhý. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné vývěsní štíty.Já koukat pořád tak nahoru točí se mně hlava.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to je výběr některých štítů za celý zájezd z různých obcí. No, řekni, nefotit je?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Překrásné, Jiřinko! Když si uvědomím, jak jsou historická centra našich měst obalená do reklamního smogu...
    Děkuji za parádní příspěvek a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, a to jich mám nafocených dobře i hůře mnoho. Tak ahojky a zase příště.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,ty jsou hezké to se jen tak nevidím.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, je to zajímavost. A taky se mi tam líbilo, že nebylo vidět sprejerské čmáranice. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Panejo, to je tedy slušná sbírka! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, snažila jsem se vybrat jen některé, ale mnohé jsou i dost vtipné.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. V cizině jsou často vidět, ale u nás se na to nehraje. Hodně obchodů u nás vydrží krátkou dobu.
    Vtipný nápad příspěvku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, milá Večernice, zrovna v Alsasku jsou na téměř každém domě.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. 'Lezarts
    Moc se mi líbí vývěsné štíty a obzvláště, když navštívím i místa která signalizují. Díky za připomínku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ty máš osobní znalost v té oblasti, tobě nemusím nic vysvětlovat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Opravdu jsou moc krásné ! Je dobře, že jsi je nafotila.
    Hezké pondělní odpoledne !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, bez nich bys neměla o Alsasku takovou povědomost...pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je nádhera a pokochal se i manžel, protože jsou to nádherné kovářské práce a to bylo jeho... I na dráze pracoval jako kovář a dělal ozdobné mříže do pokladen, na okna, na dveře. Vždy aby to trochu vypadalo hezky a zevnitř neměli zaměstnanci pocit, že jsou ve vězení. Ty štíty jsou občas vidět i v našich městech a vždy mě zaujmou. Hezký den ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to máš pravdu, není to žádný plast - a vypadá to bytelně?
      Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, tak to je pěkná sbírka vývěsních štítů., u nás se na to moc nehraje, ale mě se to líbí a místu tu dodá takovou pohodovou atmosféru. Ráda jsem se podívala, zdravím 🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, všímám si těch vývěsních štítů všude na zájezdech a mám jich už pořádnou sbírku. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Ty jsou opravdu krásné a originální. Mně se zase moc líbí stará domovní znamení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, taky se snažím vždy prohlížet na starých domech, co kde ozdobili jejich pořizovatelé. V našich městech se dá také leccos zajímavého vidět!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, přečetla jsem,zkoukla co jsem neviděla👍Holt Tvé Toulavky jsou super 🥰Díky za tipy na knihy👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jsem ráda, žes ke mně nešla zbůhdarma na blog. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Zajímavé štíty i tvoje záběry)))

    OdpovědětVymazat
  14. Jiřinko, ty vývěsné štíty jsou jak z jiného světa. Škoda, že u nás jich k vidění moc není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, v těch jejich úzkých uličkách jsou k nepřehlédnutí. Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Odpovědi
    1. Za ta léta, co jezdím na zájezdy, už mám, Maruško, těch vývěsních štítů hodně ve fotkách. Ne vše ale dobře nafocené. Jiřina z .

      Vymazat