čtvrtek 30. listopadu 2023

Už to vypuklo

 Milé KOČKY, nejde o žádnou revoluci, ale o přípravy na Vánoce!

Potřebovala jsem cosi vyreklamovat v Praze a tak jsem si ve středu 29.11. po obědě vyjela busem na Ládví. V Nera jsem při čekání na bus stihla nafotit pár snímků:








a po úspěšné reklamaci jsem ještě udělala snímek vánočnímu stromu na Tylově náměstí - v Praze







a aby mu to nebylo líto, také jsem se stavila na náměstí Míru, kousíček vedle a pofotila tamní adventní trh se stromem a kostelem:






















Přeji vám všem, milé blogerky, klidný adventní čas. Jiřina z N.

20 komentářů:

  1. Pocukrovaná Praha, to je vždycky hezké podívání a "Mírák a Ludmila", to jsou má milovaná místa...
    Jiřinko, děkuji a přeji pokud možno hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotografie. Opravdu krásná procházka. Také kostel jsi stihla navštívit. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, bohužel se v těch místech nyní musím občas vyskytovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jirinko milá, zdravim a děkuji za krásné fotografie. Trh na Míráku mám moc ráda. A měla jsi štěstí, že bylo u sv. Ludmily otevřeno. Já tam byla v poslední době několikrát a nepovedlo se. Hezky den a jen vše dobré. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, v kostele bylo docela dost lidí a moc jsem nefotila, nechtěla jsem rušit. Hezké dny a zase příště. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Snížek tu také máme, ale vánoční atmosféru budeme teprve zahajovat. My se tentokrát budeme dívat jen přes webkameru, ale doufám, že se z toho moribundus, který nás potkal do Vánoc vyhrabeme a tu atmosféru trochu nasajeme. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, díky, ať jste brzy zdraví a všehoschopní! Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Libuško, opět moc krásné fotky ráda jsem se s tebou prošla.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, měj se hezky, budu tady zase až v pondělí a do té doby něco připravím. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Omlouvám se popletla jsem jména ne Libuško, ale Jiřinko.Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko znovu jsem se vrátila a prohlédla si fotografie na počítači a nepletla jsem se. Je tam obraz hany Hegerové! To byla PANÍ ZPĚVAČKA. Tak jako ona jen tak někdo šansony nezazpívá. Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ano, proto jsem to vyfotila, bylo tam obrazů různých více. Paní Hegerovou mám také ráda.
      Mějte se tady krásně a po neděli se ozvu. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts
    Jo mě to taky vypuklo, ale počasí mě to zkomplikovalo, tak nestíhám!
    Hezké fotky z předvánoční, pocukrované Prahy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tak ať se ti vše povede dle představ. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc hezké fotografie.Mám tenhle předvánoční čas ráda.A už máme i sníh.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, dokonce i u nás ještě leží, ale chodníky jsou téměř suché, naštěstí. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásné fotky, tady je sněhu hromadu♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, zdravím tě, za poslední tři dny jsem viděla haldy sněhu, brzy o tom napíšu. Jiřina z N.

      Vymazat