středa 13. prosince 2023

Adventní Alsasko II.

 Pokračujme ve stejném duchu, ano? milé KOČKY?



























tolik medvědů neuvidíte ani v Kanadě:




a teď to spláchneme trochou kávy a cukrovím?


18 komentářů:

  1. Nádherné.Na můj vkus až přezdobeno.
    Jiřinko,přeji ti hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nejsme na takové věci zvyklé a brala jsem to jako zajímavost. Fotila jsem hlavně pro starší vnučku, ta má medvědů plný pokoj. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,neskutečné)))
    Je vidět, ze si to tam užívají se vší parádou.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to bylo něco - medvěd, kam se podíváš. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Procházka takovým městem udělá tu pravou adventní náladu.
    Jiřinko, moc děkuji za fotky a přeji pokud možno hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jiřinko,no ty to mají nazdobené to jsem ještě nikde neviděla.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet a to samé bylo v jistých uličkách Strasburku. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Vánoční výzdoba prostě udělá to svoje. Někdy je toho více, někdy méně, ale je příjemné se tím vším procházet a adventně se naladit.
    Díky za prima fotky a měj pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, rozhodně se mi víc líbí takhle přezdobené staré domy s medvědy, než špinavá zákoutí počmáraná sprejery.Moc tě zdravím! Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Hezké fotografie, krásné domky, ale já tu přeplácanou výzdobu moc nemusím. Hold jiný kraj, jiný mrav. Opět mě zaujaly ty úžasné vývěsní štíty. Děkuji za hezkou podívanou a přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to jsem vybrala ty nejvíc ozdobené, ale kdybych ti donesla jejich husí játra, tak bys asi vzala Alsasko na milost? hihi, dělám si legraci.Já jsem z těch jejich medvědů a zjara pak zajíců a husí a čápů byla na větvi. Dovedou se tam radovat tak nějak veřejně.
      Opatruj se a doufám, že u vás i u nás vše dobře dopadne. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, taková výzdoba naláká spoustu turistů a i to je asi jeden z důvodů této neobvyklé výzdoby, na kterou nejsme zvyklí. Určitě byla adventní atmosféra skvělá, díky za fotky 🎄😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, také si myslím, že to je hlavní důvod, ale kdo ví. Třeba to tam cítí jinak. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts
    Ách jo, A v A II,
    to je už pro mě silná dávka nostalgie a připomenutí, že musím upéct kougelhopf:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, dnes večer jsem se zastyděla a udělala do lednice tři těsta a čtvrté jsem rovnou i upekla - medvědí tlapky, manžel ochutnával hotové cukroví a dosud žije.
      Prý to je moc dobré, aby ne, těch vajec a másla, co na ta těsta prasklo.
      A teď už to budu muset upéct, i kdyby se mi nechtělo.
      Linecké, na rohlíčky a jedno skořicové. Tak, až to bude jedlé, vyfotím. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,já jenom áchám nad tou nádherou.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to tam mají na turisty připravené a je radost se tam podívat. Zdravím tě, Marťo, přeji ti klidné dny. Jiřina z N.

      Vymazat