úterý 12. prosince 2023

Adventní Alsasko

 Nedá mi to, abych se ještě jednou neohlédla - tentokrát za zájezdem adventním do Alsaska - to bylo s Janou v roce 2018 a komu se zdá, že je tu přealsaskováno, ( no, to je výraz!!!) může slepovat cukroví nebo si zatím udělat svařák.

Milé KOČKY, vašim pozorným očím jistě neujde fakt, že tahle místa dostanou s Adventem ještě něco navíc. Je tu adventní hemžení čilé jako jinde, ale trochu jiné, než třeba v Německu a nebo v Rakousku, případně v Polsku.

Zájezd jsme začali v Basileji:



















 zítra něco přidám...aby nám to do svátků uteklo...

19 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji a přeji všem světoběžníkům se tam podívat. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Není, moc jsem si ty fotky užila.
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jak vznikla tahle naše ( moje a Jany ) zvyklost jezdit na adventní zájezdy v r.2007 jsem už psala a ale že nám to vydrží tak dlouho, to jsme netušily. Co my jsme toho, díky tomu, už viděly. Jen se někdy nepovede počasí. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, ráda jsem se podívala moc hezké.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, všechny zájezdy adventní, které jsme podnikly, se nám líbily, jen někam je to dál a někam blíž. Alespoň člověk vidí, že v Evropě to je krásný zvyk - a naladíš se na svátky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, tam by se mě tuze líbilo ! Posílám pozdrav, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, o tom nepochybuji ...i ta další místa byla prima.Program byl bezvadný a na tomto zájezdu byl bonus - moc fajn lidi se tam sešli.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Pravda, trochu jiné, ale krásně se na fotky dívá.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty jejich památky s hodně pomalovanými domy mě překvapily. Ale bylo to město velké a moc zajímavé. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,moc krásné.Ráda jsem se podívala a pokochala.Měj se krásně KOČKO a opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, to už bylo adventních zájezdů a jeden hezčí, než druhý... rády na to s Janou vzpomínáme a stejně tak ještě nějaké plánujeme na roky příští. Krásné dny do Vánoc. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Do Basileje jsem jezdila na vynikající perníčky, místní specialitu “lekrle” .
    Hezky se mi při prohlížení Tvého blogu vzpomíná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tak ti tu místní atmosféru nemusím líčit, měli tam tehdy zrovna nějakou slavnost - klidně bych se tam podívala i na jaře. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, to jsou zase překrásné fotografie. Nádherná podívaná. Ten vstupní portál je úžasný a také mě zaujala ta červená budova a beze u vstupní brány. Opět se kochám. Děkuji Ti a přeji hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, kupodivu tam bylo zachováno mnoho památek a my jsme to poctivě oběhaly a něco i pofotily. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásná vzpomínka na fotkách Jiřinko♥ hezký adventní čas ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, nebýt fotek, tak bych asi víc zapomínala. Taky já tobě i ostatním blogerkám přeji krásný čas.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Evi, Basilej mě dost překvapila - příjemně. A navštívily jsme i botanickou zahradu.
    Škoda, že je to trochu z ruky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat