čtvrtek 14. prosince 2023

Jaké je to

 Jaké je to o Adventu ve Výmaru? nebo třeba v Erfurtu? to se můžeme spolu, milé KOČKY, podívat tady - do mých starších fotek...ze zájezdu 2.a 3.12.2017.










a nakoukneme do Erfurtu?












12 komentářů:

  1. Jiřinko, k tobě nakouknu kdykoli ráda. Moc hezká atmosféra!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsou to takové střípky z našich adventních zájezdíků...Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Každé podívání do míst, kde jsem nebyla, mne baví. Vždycky to stojí za to.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, nad Erfurtem jsem trochu ,,ohrnovala nos,, než jsem se tam podívala. Přeci jen jsem si říkala - bývalé NDR. Ale líbilo se mi tam a pak byl i jarní zájezd a tam jel místo mne Jany manžel, já jsen marodila a prý stál taky za to.Výmar jsem chtěla vidět kvůli Goethemu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts
    …prostě pohádkové, jak mám ráda!
    Díky za tu vánoční pohádku na dálku❣️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, střídáme to a nemohu říct, kde se mi adventní čas líbí nejvíc. A musím uznat, že mne návštěvy takových městeček a zasněžených hor naladí na vánoční notu víc, než mytí oken.
      Zdravím !!! Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, to je další soubor nádherných fotografií. Moc se mi líbí. Já mám fotky z města, když jsem šla od mladých a tobyl manžel ještě v nemocnici, ale nějak nemám čas je stáhnout a projít. Přeji Ti krásné dny a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, kdybych mohla, hned bych se na váš strom přijela podívat a možná i zašla na Dýmník na oběd. ( dříve jsme chodili k Zelenému stromu nebo do Krymu a to už nelze ).
      Tak se budu těšit na tvé fotografie, až budeš mít volnou chvilku. Zima bude dlouhá, máme čas. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Mám ráda adventní atmosféru úplně všude. Díky za krásné fotky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moje krevní skupina, Evi, taky se mi líbí kde co, ještě mi zbývá navštívit adventní Záhřeb a Klagenfurt a Villach a Budapešť, případně něco nového, co tu ještě nebylo.
      Možná zkusím i Krakov, tam jsem byla jen 2x, ale v létě.
      Od r. 2007 jsme toho zbrázdily s Janou opravdu dost. A mohly bychom srovnávat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiiřinko,krásně jsem se pokochala.Ty prostě umíš a já vím,kam si mám zajít pro pohlazení na duši.Vždy mně tvoje fotky potěší,navnadí.Děkuju a přeju moc krásnou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, moc ráda tohle čtu, když vím, že to nedělám zbytečně a někoho to potěší. Taky na některé blogy s chutí chodívám a obdivuji fotky i povídání. Jiřina z N.

      Vymazat