neděle 10. prosince 2023

Legrační neděle

Manžel tomu říká opičárna, on Vánoce a Velikonoce prý nemusí, což já ignoruji a užívám si je podle svého. Milé KOČKY, v noci z pátku na sobotu jsem na stůl nastavěla kde co jsem našla, ( bude to ještě jinak ) a ráno manžel šel ,, do vrtule,, z výzdoby. Honzík, který k nám v sobotu přišel na návštěvu naopak výzdobu chválil, poctivě vše prohlédl, především soba nebo losa? z Drážďan, který obývá sklenici od okurek již několik let...je to podivné zvíře, které díky mému nápadu žije v této nádobě - vypadá jako pasoucí se v prapodivném lese voskových svíček. Jen mu každý rok dodám čerstvé jehličí...

Chudák sob, v Německu by se cítil asi dobře, u nás vypadá jako pěst na oko, ale - snažím se ho u nás zdomácnět, ač je v té lahvi už několik let, stále na mne vyčítavě kouká. Přes léto ho uklidím na jednu vysokou skříňku a otočím ho ke stěně, aby si to tak nebral.

Od Jarušky jsem dostala krásný dar, uháčkovala mi zvonečky a hvězdičky ( vločky ) a jelikož jsem stromek ještě nedala postavit - zatím jsem natáhla v obýváku šňůrku přes celou místnost a na ni navlékla jednotlivé kousky a máme výzdobu - origoš a myslíme na Jarušku každý den.

Je jich devatenáct a co kus, to originál...















v novém jehličí:




nyní u nás frčí tyto ubrousky:



hezké pokračování vašich adventních dní, milé blogerky!



26 komentářů:

  1. Jiřinko, moc ráda jsem nakoukla k vám domů. Tomu zvířeti ve sklenice je jistě dobře, já mám ve skle dva zlaté jeleny a nestěžují si :o)
    Moc hezká je ta háčkovaná girlanda, parádní ubrousky!
    Děkuji za mail, určitě napíšu!
    Měj hezkou adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, na 26.12. přijedou mladí s vnučkami a to se zas vyřádím. Do té doby jen střídmě, aby manžela nekleplo. Ubrousky na svátky mám parádní, moc se těším i na stromeček. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko máš to hezky vyzdobené, moc se mi líbí koník na kolečkách. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, koníka mám z doby, kdy jsem vnučkám kupovala medvídky a koníky. Mají jich spoustu a něco máme i u nás. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,máš hezkou výzdobu.Háčkované ozdoby mám v okně,manžel je na stromečku
    nechce,ten je v jeho režii.Já si natáhla šňůrku přes okno a na to ty ozdoby.Tvůj nápad se mi
    taky líbí
    Měj hezkou druhou adventní neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jestli do toho nic nepřijde, vyfasuji dnes první vánoční ( super ) dárek. Jiřina z N:

      Vymazat
  4. A Vánoce můžou přijít !
    Pohodovou druhou adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jen ať přijdou pěkně pomalu, ještě nejsem nachystaná zcela, ale náznaky už jsou.
      Moc hezké chvíle ti přeji, než se dostaví i Ježíšek. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, hezká výzdoba , dobrý nápad s těma háčkovanýma ozdobama.Do oken jsem uhackovala hvězdičky a na stromecek jsem je upletla.Preji krásnou adventní neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, na strojení stromečku se moc těším, jako vždy, to mne baví a užívám si to. A odstrojení zdržuji, co to jde. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. A Vánoce začínají i u vás…. Krásnou druhou adventní❤️
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já mám náladu předvánoční už asi tři týdny, ale dávkuji si to po kapkách.Pekla jsem cukroví na oslavu Martinovi a to mne rozdovádělo. Teď si to zopakuji. Hezké adventní dny a zdraví ti přeji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Jířo, fandím Ti, kdo si hraje nezlobí! A kdy jindy, když ne na Vánoce si pohrát a udělat si radost?
    P.S.
    u nás “sobíci” zdomácněli a hojně se pomnožili!!!🧑🏻‍🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, pořád se snažím nepouštět do bytu německy se tvářící figurky a vánoční propriety, ale jsem v pohodě se skleněnými českými ozdobami na stromek. Dcera zas preferuje slaměné a malinké dřevěné ozdoby.Pár medvídků a houpacích koníků k tomu...
      Byly doby, když byla dcera svobodná a doma, že jsme strojily stromek do jedné barvy.
      Užij si přípravy. Jiřina z N:

      Vymazat
  8. Jiřinko, máš to pěkně v bytě nazdobené. Chlapske brblání neber vážně.Jsem stále v lázních a doma už výzdoba 🥰 Hádej dvakrát kdo zdobil?Jo,jo manžel,já říkala, že letos se dá pouze větvička do džbánu.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, když jsem si 22.12.2017 narazila žebra, strojil stromeček manžel - a bylo to hodně znát. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásně máš nazdobeno. Ty máš soba a já medvědy:-))). Pohodové adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko máš hezkou výzdobu, také se do toho asi pustím. Zatím mám spíše starost o manželovov zdraví a doufám, že se mi z nemocnice brzy vrátí. Hezké dny ti přeji a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, držíme ti palce, aby se manžel uzdravil a vrátil do tepla domova.
      Znám to, jak chlapi neradi někde polehávají ve špitále.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,máš moc pěknou výzdobu.Líbí se mi koník.Taky už mám výzdobu a ještě budu dolaďovat.Kluci říkají,mami,Ty se vždycky vyřádíš s výzdobou.Ale vánoce miluju,velikonoce sice moc nemusím,nicméně byt si vždycky pěkně vyzdobím.Měj pěkně adventní dny.Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, už tomu poslední roky tolik nedám, ale pak mě to přepadne a jsem jako malá. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Hezky si to doma nazdobila Jiřinko. Toto období jsem tak ráda zdobila doma i v práci a užívala jsem si to ♥ Co mi umřel manžel , tak je to pro nejsmutnější období a jsem ráda, když už je dálší rok ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, tak si udělej radost a nazdob si to, jako by manžel s tebou byl, třeba to shora vidí!
      Držím ti palce, abys měla na sváteční dny radost. Jiřina z N.

      Vymazat