pátek 29. prosince 2023

Výlet sněhem

 Jednou, koncem března, jsme byli na pár dní v Karlově pod Pradědem a udělali jsme si fajn dovolenou - po návratu domů jsme jeli na Milešovku a tam - světe zboř se, kvetly fialky a jiná kvítka. Jaký rozdíl.

Ale zůstaňme u toho Praděda, kdo sem, na můj blog, chodí delší dobu, už ty fotky asi viděl, já je mám moc ráda a klidně je sem pověsím znova, aby si všichni užili a těšili se na zimu, jaká umí někdy být:

Milé KOČKY: nejvyšší hora Moravy:


























manžel odmítá, že jsem Anděl, ale tady je to jasné!








Morava není jen Mikulov a víno...


16 komentářů:

  1. Jiřinko,to je nádhera.Zima,jak má být.Na Pradědu jsme byli kdysi na podzim.
    To by se jelo na běžkách,hlavně dolů.Já nestihla ještě vyfotit ani zasněžený Kozákov.
    Sníh tam vydržel jeden den.Snad se ho ještě dočkáme.
    A opravdu jsi anděl.Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já si myslím, že ještě bude zima, jak má být a bude sněhu dost.
      Když jsem bydlela na Děčínsku a jeden čas na Jablonecku, to byly jiné zimy, než tady, v N. Z Kozákova bývají pěkné výhledy na bílé Krkonoše.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, v 6 ráno jsme měli +8... Takže krásná podívaná!
    A anděl jsi a on to ví, to je jen taková ta chlapská rádoby přezíravost...
    Měj příjemný den. Helena
    PS: včera jsem na tebe myslela, když jsem běžela na Senovážném kolem toho sousoší :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tak to jsem tam měla číhat s nastraženým foťákem a o jednu rozevlátou bloňďatou sochu by bylo víc!!!
      Moc děkuji za dárek. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tak to je ta správná zima ! Letos se nám už zřejmě vidět zasněženou krajinu nepoštěstí, ale zimní měsíce v novém roce by ještě nějaký ten den sněhový vyjít mohl. Sice zimním sportům už tedy dost dlouho neholduji, ale krátké výšlapy zasněženou krajinou mám ráda.
    Měj se, Jiřinko, hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u vás určitě zima jistě ještě bude. My jsme se letos k Adršpachu nedostali, byl to fičák a výletů a zájezdů bylo hodně, ale snad se nám to povede příští rok. Máme to tam moc rádi. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Děkuji za seznámení:-))) I když jen virtuální, ale za hřích by stál:-))), určitě v jiném životě.
    Fotky jsou úžasné, děkuji anděli na horách!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, Šumavu a Jeseníky mám z našich hor nejraději, ale kde není krásně? když neprší a máš čas na výlety?
      Jestli mi v r.24 vyjde vše, co plánuju, budu spokojená.
      Přeji hodně krásných zážitků s vnoučkem. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko,to jsou krásné fotky já si taky myslím, že ještě zima bude.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, na Pradědu jsme byli s mužem několikrát a to jak v zimě, tak jindy, ale v tom sněhu to nemělo chybu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Moc krásné fotografie. Takový výstup je sice náročný, ale ta krása stojí za to. Děkuji za krásnou podívanou. Přeji Ti krásné dny Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tak jsme dnes uvažovali o tom, jak jsme chodili na Jedlovou a zavrhli jsme to na zítra, asi je tam bahno. Z nás dvou už by tam jeden nedošel, a sama nejdu. Kamarádky, které jsou starší, by také nešly a ty mladší? - to je samé bolavé koleno a kyčle a nakonec to vypadá, že zdravá jsem tu jen já, hihi.
      Posílám hodně pozdravů k vám do Výběžku. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Květuško, tam bych se ještě několikrát ráda vrátila. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Šárko, někdy se počasí i v zimě povede. Snad i letos? Jiřina z N.

      Vymazat