pondělí 15. ledna 2024

Dělá mi radost

 Dělají mi radost dobré zprávy, například!

Milé KOČKY, od března bude otevřena Jízdárna Světce u Tachova, kterou opravovali za fakt velké peníze asi 23 let, však ji předtím málem nechali spadnout - určitě si ji nenechte o prázdninách ujít - my jsme se tam byli podívat už před lety a stála za to. Hrála jistou roli i v seriálu o Marii Terezii, pamatujete? Vede tam zajímavá asi dvoukilometrová alej z Tachova a poblíž Jízdárny se nachází i zajímavá ruina zámku Světce.

Další dobrá zpráva je, že se pomalu opravuje zámek ve Stvolínkách, v mém rodném kraji a tak, možná, příští fotky, které tam nafotím, budou o něco optimističtější než tyto:








A ještě dobrou zprávou je, že jistý objekt už je také opravený, ale o tom vám podám zprávu obšírnější a s fotkami, jen co můj osobní šofér a manžel v jedné osobě bude schopen řídit vozidlo. 

Mějte se dobře a rádi. Jiřina z N.

26 komentářů:

  1. Do Tachova se asi nedostanu,ale také jsem vždy ráda,když si přečtu,že se opravuje
    nějaká památka.Na zámku ve Stvolinkách jsme byli několikrát a také jsem četla,že vstává
    z popela a tak brzy naplánuji vidět ho na vlastní oči.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Jitko, u nás je na každém kilometru něco pěkného a mohlo by být i více, opravovat je pořád co. Už se těším, až zase vyrazíme do přírody.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, o Světcích vím, je to tedy lán světa, ale vidět je chci! Podle fotek to je nádhera!
    Stvolinky neznám, ale moc se mi líbí už teď.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ta jízdárna byla ruina, ale povedlo se. V Tachově a okolí jsme dovolenkovali několikrát. Nebo spíše v M.L. a to víš, musela jsem to tam prozkoumat pořádně.
      Také na Chebsku je dovolená 1a.
      Hezky si užij tento týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, dobrý tip na výlet Světce nejsou zas tak daleko od nás píšu na seznam výletů na léto.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak ti přeji hezké počasí a krásné výhledy. V Tachově prý budou opravovat celé náměstí, ale jinak to je návštěvy hodné město.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, děkujeme za tipy na výlety. Jen co nás zima opustí, určitě vyrazíme poznávat krásy naší krajiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, já mám ráda výlety do různých koutů republiky a někdy stačí jen do okolí, však to znáš. Kdo chce, ten si něco najde.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ty jsi takový zdroj tipů na výlety. Což o to. Já už docela nerada za volant sedám a manžel ne, že nerad, ale nechce se mu. Takže si užívám Tvoje fotky a povídání k nim. :-)
    Klidné pondělní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to mě těší, že to sem neláduji zbytečně. Někdy si říkám, že zpomalím a pak zas, kdo ví, jak to se mnou bude...a tak to sázím.
      Do dubna to snad vydržím, to budu mít 10 let blogu, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Už se těším, co nám z těch plánovaných návštěv předložíš na blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jako se říká, co mi slina na jazyk přinese, to povím, tak mi naskakují různé nápady na příspěvek na blog.
      Jenom by to neměla být nuda.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jízdárna si o opravu už opravdu říkala, věřím, že to bude nádhera. Měj se hezky, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ta si neříkala, ta naříkala! Bylo to na zbourání. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko zdravím moc hezké fotečky děkuji za návštěvu mého blogu hezké dny přeji ..

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, to jsou příjemné zprávy. Tady ve výběžku se konečně opravuje zámek v Lipové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, k tomu má můj manžel zvláštní vztah, asi jsem ti to psala.
      Když jsme na jihozápadě byli na první dovolené, navštívili jsme i Pivoň a to bylo něco podobného, dávají to tam do pořádku nadšenci dobrovolníci.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. To jsou opravdu dobré zprávy. jsem ráda, když se památky opraví a když se jim vdechne nový život. Jiřinko, přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to máme podobné, já se těším na letošek, že nám vyjdou nějaké ty naše plány. Měj se co nejlépe. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko tak to jsou samé dobré zprávy ! Ty už máš určitě naplánované výlety na celý rok, viď. Těším se, až nám budeš podávat zpravodajství, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ty mě máš přečtenou! No, dva delší máme už objednané a částečně i zaplacené a asi 4 jednodenní obj. a zatím čekáme na smlouvy. Pak jsou tam nějaké plány další a něco taky střihneme tady...+ nakonec to budou asi dva adventní, ale to nespěchá.
      Jestli mi do toho Vetřelec nebo mezinárodní situace nehodí vidle, bude i co dát na blog.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Dobrých zpráv není nikdy dosti. A VŽDYCKY MOC POTĚŠÍ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, těch může být hodně, viď? a ty zlé raději žádné. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Krásný tip na výlet, bohužel to mám daleko. Hezká slovíčka i fotky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, tohle je zrovna zámek, který kdyby opravili, dal by se využít různými způsoby, ale takových je tu hodně a docela i třeba kolem Mělníka! a v jakém stavu ty budovy jsou, to je děs.To nemluvím o památkách v pohraničí.
      Díky za návštěvu a dobrou noc tobě i ostatním přeji. Jiřina z N.

      Vymazat