úterý 23. ledna 2024

Liběchov

 V Liběchově jsem si zafotila již pokolikáté a tak jsem si víc dávala pozor na to, abych tam měla také věžičky kostelíčka na kopečku nad městečkem. Jinak obec samotná je poslední dobou docela nevábná, nerada to říkám, ale je to tak, není tam pořádný obchod, projíždí tudy spousta aut, jak na Českou Lípu, tak na Štětí a tam navíc jedno nákladní auto narvané dřívím do papíren za druhým.

Milé KOČKY, jeden domorodec mi sdělil, že v létě si lze tam někde dokonce dát  kafe! To bych ten podnik ráda viděla.








































14 komentářů:

  1. Jiřinko, je to zajímavá reportáž, ale mám pocit, že obec chátrá víc a víc. Už by mě ani nelákalo tam jet. Tam se opravdu zastavil čas a prodej zámku ruskému majiteli byla velká chyba a bohužel se takové prodeje provádějí v naší zemi dál. Skoro nic už nám nepatří... Vedlejší hospodářská budova už je beze střechy...smutný pohled. Doufám, že tam zůstala aspoň ta kaštanová alej...přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou, Járo, souhlasím.
      Jednu věc ale musím uvést: jelikož bylo pocukrováno, ten sníh, alespoň podle mne, vytáhl kontury a budovy, schody a jiné linky byly najednou jinak a více vidět. Potom ty fotky jsou zcela jiné, mohu srovnávat, byla jsem tam vícekrát.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Takových vesniček je hodně,ať koukám,jak koukám,nic tam není.Zámek,ale pro mě za návštěvu
    stojí.Je pro mě svým způsobem zajímavý.Je to rozsáhlý objekt a jinak je ho velká škoda,bylo by to tam krásné.Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, podle mne je to tragedie, kousek od Mělníka a Prahy a celý ten region je takový zanedbaný.Udělali jsme si před asi dvama lety výlet ještě kousek dál a tam to samé, kostelíky a domy ušuntělé a někde i na spadnutí. Nejsou lidi a peníze?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Škoda, že se tam jakoby zastavil čas. To, co jsi vyfotila a mělo by to nový kabátek, bylo by pohledné. Ale i tak jsem se ráda do této obce prostřednictvím Tvých fotek podívala.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, Je to tak, po povodních se, co já vím, vzpamatoval jen zámek ve Veltrusích. Ostatní v okolí chátrají. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko uchvátily mne stavby. Takové krásné a přesto chátrají. V létě to vědět, tak bychom to chtěli s mužem vidět. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, ono kdyby to mělo majitele, který by tu bydlel a žil a staral se o to, asi by to jinak vypadalo, je mnoho příkladů, kdy dávají lidé různé stavby postupně do pořádku...ale toto není ten případ.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Nádherné fotky, Jiřinko! S tím sněhem a sluncem romantika jako blázen. Krásná procházka.
    Děkuji a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zvýraznily se sluníčkem a sněhem ty zajímavé linky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Škoda, že tak hezké místo chátrá! Ještě, že sluníčko a sníh umí dodat všemu hezkou kulisu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, mnohé ty stavby tím vynikly, momálně to tak výrazné nebývá. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Je velká škoda, že obec tak chátrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško a tahle není jediná. Bohužel. Přitom má okolí vhodné pro turistiku. Jiřina z N.

      Vymazat