středa 10. ledna 2024

Málo barev

 Současné roční období nenabízí téměř žádné barvy a tak jsem sáhla do ,,skladu,, a tady jich máme dost? milé KOČKY?

to se jeden v babím létě vydá k Troskám na výlet a vida, příroda hýří a foťák cvaká a máme od každé barvy něco:








to malé uprostřed je Humprecht:


Hezké, barevné dny vám přeji, milé blogerky...

24 komentářů:

  1. Jiřinko, ano i mně chybí barvy, ale na tvých fotkách je jich ještě dostatek. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ono to uteče a bude zase zeleno. Na to se těším a jistě nejsem sama. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné barevné fotky.U nás je teď aspoň modrá obloha,snad se dnes už na chvíli
    někam podíváme.Hezký den Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, taky bych ráda někam na výlet, sluníčko hezky svítilo, ale musím si počkat. Ta trpělivost mi schází. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Paráda, Jiřinko, tyhle barvy miluji. Ten současný mráz, námraza nebo i poprašek sněhu má taky něco do sebe...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zimu mám ráda, když je sníh a mráz. Včera přes den to z okna vypadalo hezky, večer jsem byla v KD na tříhodinové besedě s hercem p. Vl.Benešem a když jsme šly s kamarádkou domů, už pěkně mrzlo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,mně chybí barvy.Zimu mám celkem ráda,ale je taková šedivá,bez barev.Protose vždycky těším na jaro,na jeho barvy,vůně,probouzející přírodu.U nás včera krásné svítilo sluníčko,dneska už leze zase.Takže máme mrazivé,sluníčkové počasí.Měj pěkné dny a opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, asi ten mráz je potřeba, nakonec prý nebude trvat déle než týden? Ale musíme víc topit.
      Měj se hezky, ať je, jak je. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Nyní jedeme na bílé, šedé a černé. Byla jsem fotit zamrzlé louže, ale barvy tam nebyly žádné. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, ty si najdeš témak focení, i kdyby to bylo v noci v tunelu, o tebe strach nemám.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Pěkné barevné fotky !
    Dnes je u nás modré nebe a svítí slunce, tak to venku vypadá barevněji. Škoda, že bílo u nás není. Byl by to perfektní zimní den.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, naprosto ti rozumím. Krásný čtvrtek přeji! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, koukám na tvé krásné fotky, a to mne uklidňuje. Nádherné objekty, krásné tvary a barvy, slyším to ticho, málo lidí. Pohoda pro duši. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, to jsme se stavili v lese cestou od Kosti ( nikoli šunka od kosti ).
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ahoj Jiřinko, hezky barevné fotky.U nás dneska sníh, modrá obloha a mrzne pravá zima tak to mám v zimě ráda.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, tak konečně někdo spokojený. Hurá! Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Hezky jsi nám tu zahýřila s barvami podzimu!
    Ale i teď ta šmolkově modrá s bílou jsou příjemné pro oko…, když je jeden v teple:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, polovina ledna a začíná se to projevovat, třeba dojde i na ty echt zimní krásy. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Parádní podzimní :)
    Hezký večer, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to jsem sem šoupla pro větší pestrost, hihi. Opatruj se.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Patřím k těm, kteří zimu moc rádi nemají. Hlavně ty problémy, které přináší. Ale tyto fotografie jsou na pohled příjemné a je dobré sáhnout do starších zásob, také to budu dělat. V těchto končinách jsem nebyla, je to od nás daleko... 😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to já se naopak chystám tam k vám, už to bylo v plánu, ale vlezla do toho nemoc, tak snad letos bude víc štěstí. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, dnes byla obloha u nás azurová, sníh jiskřil a já měla zmrzlé ruce i v rukavicích. Focení jsem nechala na jindy, jo barevný podzim je krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tak tos měla chytit příležitost za pačesy! I kdyby ti měly ruce umrznout.
      Jiřina z N.

      Vymazat