středa 17. ledna 2024

Podzimní toulky

 Uvažovala jsem o tom, že na podzim, když je mlžno a nevlídno, moc se mi nikam ven nechce a pak, v zimě, když je ještě hůř, není mráz a sníh, není dlouho sluníčko,  probírám se fotkami z toho protivného konce podzimu, najednou to nevypadá tak zle? 

však -  posuďte samy, milé KOČKY, takhle to může vypadat 30.října v okolí Sušice a Kdyně:













a nyní si užijeme zimu, jestli nějaká tady bude a už se pomalu začneme těšit na jaro. Vlastně se máme , že je tady střídání 4 ročních období, že, pane Vivaldi.

16 komentářů:

  1. Souhlasím, Jiřinko! Čím jsem starším, tím víc hledám na každém počasí něco hezkého, i když někdy to je fakt těžké :o)
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já mám ráda střídání ročních období, a už neříkám, že mám raději to nebo ono. I když, zjara to je pěkné s kytičkami a pak na podzim barevné listí?!
      Dnes nám tady kvečeru napadalo asi 1/2 cm sněhu! to je co říct.
      Na malého sněhuláka by to vyšlo.
      Jiřina z N.,

      Vymazat
  2. Moc hezké fotografie Jiřinko. Jak píše Helenka, v každém ročním období se dá najít něco hezkého. Stačí se pořádně rozhlédnout a to Ty umíš. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ono v zimě to vypadá, že barvy nejsou, ale proutky v lese nebo v roští mají různé barvy a to mě taky baví a pak přijít domů do tepla a dát si jablečný kompot vonící skořicí, to nemá chybu.
      Posílám k vám pozdravy a přání- hodně zdravíčka. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,každé počasí má svoje kouzlo.Některé je oblíbené víc,některé míň.Já se moc těším na jaro,mám ráda i léto,akorát nemusím vedra,zima je taky krásná,když křupe sníh pod nohami a podzim je krásný pro své barvy.Měj dneska moc pěkný den a opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, díky. Máme to, tuším, podobně a až na období od poloviny listopadu do poloviny prosince mě to baví, v prosinci ale je tolik práce, že to i tak uteče.
      Měj se moc hezky a žádné klouzačky na cestě do práce! Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Na každém ročním období je něco hezkého. Já jen moc nemusím konec listopadu, kdy je to takové všechno posmutnělé, málo barevné. Teď máme u nás nějaký ten den opravdickou zimu. Doslova pohlednou - zrovna dnes - modré nebe, slunce, bílý sníh. Včera jednu chvíli doslova vánice, ale i to mělo svoji atmosféru.
    Měj se Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, musí to být krásné, když ten čistý sníh jiskří a krajina je u vás tak líbezná. Už se těším, až nás zase na blogu seznámíš s nějakým zákoutím.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, hezké fotky.Na každém ročním období je něco hezkého v létě nemusím ty obrovská vedra a zimě ledovky.Preji hezký den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to máme podobné, já nemusím v létě vedra v noci.Už je to znát, že je polovina ledna. Není taková tma celý den. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    …máš pravdu, vypadá to dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To střídání nemá chybu, že? Ahojky, Renátko. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Já myslím,že loňský podzim se docela vydařil.S prosincem to už bylo horší,ale zase je
    čas na jiné věci,když se nemůže ven.Jinak já se přizpůsobím při každém počasí
    akorát nemám ráda vedra,pokud nejsem zrovna v bazénu.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, dělávám si legraci, že by to chtělo v zimě pár dní pořádné mrazy, abych mohla vynést kožich - dostala jsem ho od dcery k padesátinám a co s ním v létě?Třeba letos na něj ještě dojde. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. U nás v Moravskoslezském kraji jsme si užili sněhu i mrazů dost, např. dnes ráno jsme vyšli ven a -8°C, ovšem ta ledovka potom moc kouzelná není. Před asi deseti dny jsme tu měli -14 až -16°C a někde bylo až k dvaceti. To podzimní počasi na fotkách mám raději. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, tak to u nás bylo chvíli pouze mínus deset. Ale jistě je to pro přírodu dobře, já osobně si myslím, že by mohlo napadnout i víc sněhu a mohl by zůstat nějakou dobu ležet a ne to hned roztát a způsobit záplavy.
      Pěkný den ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat