středa 31. ledna 2024

V sobotu v Praze díl IV.

Moje milé blogerky - naše procházka sobotní Prahou končí, leden také a už je o hodinu více světla, než o Vánocích - tak pojďme spolu projít podvečerní Karlův most a vydat se do měsíce února:

aneb notoricky známá místa:




























a tady už jen do sedmnáctky tramvaje a hurá na Vltavskou a metrem na Ládví...

22 komentářů:

  1. Jiřinko,ráda jsem se prošla po ránu Prahou. Měj pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji ti. Hezké dny plné sluníčka ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Úžasné pražské snímky.
    Přeji hezký den Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, co napsat. Vždycky se u takových fotek utvrdím, že chápu, proč tohle město obdivuje celý svět (a zdravá se, že i na Karlově mostě byl :o)).
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, máme tu mnohé, co se nikdy neokouká. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Nádherné fotografie a také hlava na hlavě.Já bych v tom fotit nemohla/ruce/
    Jiřinko,přeji Ti hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, snažím se cizí lidi nefotit, ale ono to mnohdy nejde. Tak je tam mám...Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, to jsou krásná místa, krásné fotografie, ale ty davy lidí, to by nebylo nic pro mě, tak že jsem se ráda podívala na Tvoje fotografie pořízené už za soumraku. Mají své tajemné kouzlo i světlo. Díky za hezkou podívanou a přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, u tebe mám jistotu, že si fotky opravdu prohlédneš a text přečteš. Za to díky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Moc hezky se na tu krásu Prahy “ v modré hodince” kouká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, Renátko, po takové pochvale se musím snažit! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Vija
    Mám ráda tato notoricky známá místa, ráda se tudy toulám. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vijo, někdy si až z fotek doma uvědomím, co kde bylo. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásná známá místa ♥ Moc hezké snímečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, i tobě děkuji za pochvalu, potěšila. Dnes jsem si prohlížela starší fotky z Přelouče...a vzpomněla jsem na tebe...a na Helu D.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,krásná známá místa.Hodně často jsem se těmi místy procházela.Krása střídá nádheru! Úžasné fotečky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo a už mám políčíno na další místa, Praha mi nikam neuteče. Přeji ti hezké a klidné dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. No, teď napíšu něco... já původně myslela, že to bude Praha IV, tak si říkám, dobře, kámoška se odstěhovala na Lhotku, tam jsem byla několikrát, třeba něco poznám 😎. A ono je to "čtvrtej díl". No, Karlák a Tři pštrosy a ty věže poznala i moje maminka a to už je něco, ale zase, kdybych ji tam tenkrát nevzala, sama by tam nezajela. Tak se nebojme a třeba i své příbuzné, kteří nemají stověžatou za humny, někam vyvezme, máme pak i dobrý pocit jako třeba já. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mnoho lidí do Prahy vyjede jen jednou na výlet a nemůžou za den poznat všechno, já tam jezdím často v posledních letech a pořád přicházím na zajímavosti, ale mám ráda všechna města u nás se středověkým jádrem.A vůbec nejraději taková, která mají navíc řeku- a že jich u nás je. Jsem vděčná, že se mi dostalo možnosti je poznat.
      Od r.2004, kdy jsem si pořídila svůj první digitální foťák, mám opravdu spoustu fotek, které mohu na blog dát.Ty předtím byly klasika - dokonce máme hodně černobílých. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Co ti Praha udělala? nebo snad její obyvatelé? je fakt, že můj manžel ji také už nemusí...Jiřina z N.

      Vymazat