pondělí 19. února 2024

Jaro v Libni

 Když jsem v r. 2020 koncem února a počátkem března jezdila denně za manželem na Vinohrady do nemocnice, stavila jsem se při návratu jeden den u Zámečku v Libni, kde se druhdy vdávala dcera a nafotila jsem si zde kvetoucí jarní cibuloviny - a taky jsem si potřebovala vylepšit psychiku, zamávalo to vše okolo manžela  tehdy se mnou - protože tyhle náhlé události takové bývají, nedají vám čas se na to připravit.

Dodnes jsem vděčná Dáše z blogu Cestou necestou za její popis podobné události u nich doma!

Milé KOČKY, ani se nechce věřit, že tohle jsem nafotila dne 5.3.2020












krátce poté sem pronikl covid...a manžela mi dali domů.



27 komentářů:

  1. Jiřinko, krásné, kochám se po ránu. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ty máš kytičky na zahrádce a já si musím nějakou zas pořídit postupně před domem, po té devastaci, co nám tu udělali. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné květy.Také se mi včera podařilo je nafotit,poněkud brzy
    Hezký den Jiřinko,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, už jsem to u tebe obdivovala, já obvykle příspěvky na blog dělám na týden dopředu a tak se stane, že mám podobné téma s někým, ale to snad nevadí. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to jsou moc krásné fotografie. Koukala jsem včera na záhonek před domem, ale krokusy jsem ještě neviděla. Mám tam plno sněženek, pár bledulí, lezou lístečky narcisek, ale ostatní zatím ještě asi čekají na to opravdové jaro. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, mívala jsem před domem v D.Křečanech ty bohatě kvetoucí žluté narcisy a bylo jich v trávníku hodně, ale taky vylézaly později, než tady ve Středních Čechách, zato déle vydržely kvést. Jestlipak je tam ještě mají?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To místo znám, fotky jsou krásné... A ty vzpomínky - asi málokdo může říct, že takové nějaké nemá...
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zajímavé je, že v takové situaci, jako byla ta nemoc manžela, se člověk utíká k přírodě. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Pěkně fotky Jiřinko. Krokuay už mnohde lezou. Ve městě bývá tepleji. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, budu muset nakouknout na náměstí v Nera, zda jsou už v květu i tady, ale zítra nebude čas, to zas musím do Prahy. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásné fotky jarních kvítků. Sněženky na zahrádce mám, ale krokusy se mi někam vytratily.
    Měj klidné pondělí, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, naše stará paní sousedka měla nejkrásnější jarní zahrádku v Nera, plnou těchto něžných poslů jara, pak umřela, děti baráček prodali a místo její zahrádky noví majitelé udělali pod okny oblázky a je po kytkách.Místo zahrady s ovocnými stromy a s obrovským ořechem je druhý, ošklivý, kostka domek. Ta by koukala!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Květinová vzpomínka, ale…
    Hlavně, že to dobře dopadlo! V našem věku bohužel, na takové události máme větší šanci, než vyhrát ve sportce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, byl to fičák! Od té doby máme na viditelném místě papír se seznamem léků a víme jeden o druhém, kde jsou OP a kartička pojištěnce. To záchranáře zajímá.S člověkem v bezvědomí se totiž nedomluvíš. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, letos to vypadá podobně, krokusy už jsem také viděla. Hlavně, že tenkrát dobře dopadla anabáze s manželem. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Evi, měl štěstí, že jsem reagovala správně a paní doktorka na Vinohradech ještě lépe a hned. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, krásné fotky se ti povedly. 👍👍👍
    U nás už kvetou krokusy, dnes jsem si je fotila, když jsem byla obhlížet latifundie.
    Měj hezké a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak pomalu s agropracemi a rozkvétat budeš i ty, až se uzdravíš. Držíme ti palce. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Nádherné fotky Jiřinko, u nás zatím nic nekvete ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, taky se dočkáš, ale asi trochu později. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Vím ,že se dočkám . Papa

      Vymazat
  11. Krásné fotky. Krokusy letos nějak nechtějí ven.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ono to přijde, někde dříve a jinde později, prý má být ještě zima. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Krásné ♥ Taky jsem už pár rozkvetlých krokusů potkala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, to je zjara vždy radost, ta první kvítka, viď? Jiřina z N.

      Vymazat