úterý 20. února 2024

Tohle jinde neuvidíš

 Milé KOČKY, onehdy jsem se probírala staršími fotkami a říkám si, tohle jinde neuvidíš - nafoceno o Silvestra několik let zpátky při procházce z Malé Strany na Staré Město v Praze. 

Tak okoukané a tak milé záběry! Můžu tam chodit v létě, v zimě, pořád je tu něco báječného a zároveň znepokojujícího. Někdy i dramatického.



My Prahu nedáme, radši ji zbouráme:










20 komentářů:

  1. Jiřinko, tahle místa mám na stovkách fotek a stejně pokaždé fotím znovu. Praha je prostě krásná dáma!
    Měj hezký den a tvé dceři krásné narozeniny - slaví je stejně jako moje mamka. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji a mamince přeji především dobré zdraví a radost ze života. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko to jsou nádherné fotografie zvláště ty večerní. Díky za procházkou Prahou. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky a měj se hezky, snad už se polepší i počasí u vás a bude to na delší procházky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Na fotky z Prahy se ráda dívám kdykoliv. Kdybych do Prahy jezdila tak často jako Ty, tak bych si určitě vždycky odvážela taky nepřeberné množství fotek.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, pravda, máš to z ruky, já do Prahy musím občas zajet, ale snažím se to vylepšit pak procházkou uličkami. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Souhlasím. Určitě bych Prahu nedala, je na ní stále nádherná podívaná!

    OdpovědětVymazat
  5. Praha se nikdy neokouká a vždycky dobré oko najde něco, co ještě nespatřilo. Atmosféra uliček, náměstí a nábřeží je neopakovatelná, vždy jiná a vždy krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, je to tak a to není jen Praha, kde si jeden užije s foťákem. Pa, ať tě nic nebolí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky. 👍👍
    Také jsem občas vyrazila s foťákem do centra a dokonce se mi stalo, že když jsem na Starém Městě vlezla do obchodu, v jehož výloze mě zaujala bambule, oslovil mě prodavač anglicky. To se pak divil, když jsem mu odpověděla česky. My těm procházkám říkáme: "Hraní si na turisty".
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, mne zas pobavilo, že jako mimopražskou mě občas někdo z návštěvníků Prahy osloví, kudy kam a pokud to znám, tak ráda poradím. Ahojky a posílám hezký pozdrav na Bílou Horu. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko, moc krásná procházka ráda jsem se podívala, mám ráda procházky Prahou.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak ve dnech následujících bude pár záběrů na pražské ulice. Měj se hezky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,moc hezké fotky Prahy.Opět jsi mně potěšila.Hezky jsem se s Tebou prošla.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, shodou okolností jsem byla v po+út zase v Praze, tak tu bude tento týden přeprahováno...Jiřina z N.

      Vymazat
  9. V Praze je toho hodně k vidění ♥ pěkné fotografie ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, mám štěstí, že to tam mám kousek - tak toho občas využiju. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Nádhera :) Notoricky známá místa, která fotím vždy, když jsem v Praze, i když je mám na fotkách už tolikrát. Krásné dny, Jiřinko :)

    OdpovědětVymazat