neděle 18. února 2024

Kdysi

 To jsme se s manželem kdysi vlakem vydali na výlet do Prokopského údolí, bylo to zjara a nyní jsem na ty staré fotky natrefila při hledání jiných.   (polovina dubna 2010) 

Milé KOČKY, usmyslela jsme si, že je sem dám, abych vám nastínila, jak si můžete zjara protáhnout kostru:






















25 komentářů:

  1. Moc pěkné místo i fotky. Hezkou neděli, Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jsou to fotky téměř jarní, ale prý bude ještě zima. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko to jsou krásné jarní fotografie a jaro už z nich přímo voní. Už se moc těším, až se všechno zazelená a rozkvetou stromy. Teď už kvetou lísky, olše, vrby jívy začínají ukazovat svoje kočičky, ptáčkové už zpívají. Toto období probouzení mám nejraději. Prokopské údolí na Tvých fotografiích už tak krásně vypadá. Přeji ti moc krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, u nás v ulici mají už taky v jedné zahrádce pořádné kočičky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Já tuším, že to je hezké místo na procházku... Snad se tam taky jednou vydám...
    Jiřinko, užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, poslechla jsem tě a užila jsem si nedělní odpoledne s knížkou. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Několikrát jsem absolvovala. Krásné místo.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to ti chválím, i tůra po Divoké Šárce v době medvědího česneku je fajn, jeden by neřekl, že Praha má taková lákadla. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ráda jsem si opět fotky prohlédla. Nebyla jsem tam. Já spíš k nám, do toho našeho Babiččina údolí :-). Taky je to tam na jaře OK.
    Pěknou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u Babičky Na Bělidle to nemá chybu. U jezu a pak dál u toho hradu...krásné výletní místo. Byli jsme tam vícekrát a jednou jsme měli dovolenou na Rozkoši, jindy v Pekle u N.M.n.M. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Také jsem na jedné z těch laviček, co jsou na fotce, spočinula. Souhlasím, je to báječné místo k protáhnutí kostry🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, už se pomalu začneme těšit na výlety v přírodě. Jaro přijde. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásné fotky. 👍👍👍 Prokopák je krásný ve všech ročních obdobích.
    Díky Pražskému Semmeringu, který je tudy veden po krásném viaduktu, má naše dcera od nás nejrychlejší spojení domů. Autobusem na sídliště a pak pouhých 5 minut na Cibulky. Docela si libuje. Je to rychlejší než autem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, přitom to tam vypadá tak divoce a kousek do města. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Tak jsi mě navnadila, že snad až příště budu v Praze, vyrazíme s Pade do Prokopáku....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, Vendy, ale tam si nedáte ani šampaňské ani Aperol, to budete muset nějak řešit před nebo po? Dělám si legraci. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ač křtěná Vltavou v Prokopáku jsem ještě nebyla. Budu muset napravit. Zdravím. pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to nebude takový problém, ze Smíchova na nějakou žel.stanici a pak pěkně pěšky dolů...pejsina si přijde na své. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Prokopské údolí vůbec neznám. Koukám, že Praha skýtá nejedno překvapení. Musela bych tam být na delší dobu. Jsem ráda, když jsem konečně v Praze a zvládnu navštívit místa, která mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ono toho je v Praze i jinde tolik, že to vystačí na mnoho výletů. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,krásné fotky,krásné místo.Už minule jsem reagovala,že až budu zase v Praze,musím se tam podívat.A přesně jak píšeš,Praha je plná míst,která stojí vidět.Přeju Ti krásný začátek týdne.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, je tolik míst v ČR, kde to je moc fajn, teď mám Prahu blízko, tak tam jezdím často. Jen kdyby to bylo vždy za poznáním a na výlety. hihi
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Květuško, taky se ti zjara zdá každý lísteček a kopřiva a pampeliška jako zázrak?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Fukčarinka - Jiřinko, to byla krásná procázka ♥

    OdpovědětVymazat