středa 7. února 2024

Mosty v Praze

Jednoho krásného dne jsem se někde dočetla, že budou kvůli špatnému stavu v Libni bourat most - řekla jsem si, že si ho ještě vyfotím, než spadne - ( stojí dosud ). Vyjela jsem si tam neprodleně a prošla most i okolí a nestačila jsem se divit, jak se tam staví - no, posuďte samy, milé KOČKY:

prošla jsem to od Palmovky k Holešovicům.......................................pořízeno 20.2.2018

















a pár záběrů na jiné mosty ten den:








a hurá domů....


16 komentářů:

  1. Jiřinko, i most může být zajímavým objektem k focení.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dlouho jsem tam před tím focením nebyla a značně mě překvapila zástavba, kterou tam udělali. Nedej bože, aby zase byly záplavy, to by ti lidé jezdili domů na loďkách? Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko, krásná a zajímavá procházka.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. I mosty mají to svoje. Prima fotky !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, jak Holešovice nemusím, tahle část je taková zvláštní. Asi tam zas jednou zavítám.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko hezké fotečky ! Zdravím z postele, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, copak, viroza? Na mne v těchto divných dnech padá lenora a je to asi infekční, manžel to má taky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Libeňské most, je pro mě také “most přes minulost”. Čtvrt mého dětství prochází neuvěřitelnými změnami k lepšímu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, manžel si ještě pamatuje, kdy trať od nás vedla přes Palmovku, zast.Přístav na Těšnov. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Lezarts
      I já!

      Vymazat
    3. To jsi byla jistě ještě v peřince, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky mostů. 👍👍👍 O opravách a eventuálnímu bourání Libeňáku se mluvilo ještě když jsem chodila do práce. Dělala jsem kousek odtud v Holešovicích a na tramvaj chodila s výhledem na most. V důchodu jsem už víc než jedenáct let. Most měl být památkově chráněný, je kubistický. Mluví se o tom už desítky let, ale stále k tomu nedošlo. To, že je ve špatném stavu, se však ví dlouho. Kdo ví, jak to všechno dopadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, my dvě jsme chvílemi taky ve špatném stavu a vydržíme pohromadě jako ten most určitě delší dobu? Věřím tomu...Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to jsou hezké fotografie. Mosty mám ráda. Obdivuji ty úplně staré barokní se sochami a nádhernými klenbami, ale i některé nové, architektonicky zajímavé. Děkuji za hezkou podívanou. Přeji Ti hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, dlouhá léta jsem taky ,,šla,, po starých mostech a že jsme jich mnoho viděli i nafotili. Každý i ten moderní, je něčím zajímavý a především - spojují.
      Jiřina z N.

      Vymazat