neděle 11. února 2024

Vyzobávání

Milé KOČKY, mívám takové nápady, že se sama divím - a nyní, v tomto počasí, škaredém až běda, mne napadlo, co sem dát pár pěkných příspěvků a zkrátit si čekání na hezké jaro?

Že bychom zkusily spolu vyzobat nějaké fotky z mých dřívějších zájezdíků, kde to stálo za to?

Pravda, kde se mi nelílo, že? Já ráda někam jedu a pak - k překvapení ostatních, se zase ráda vrátím domů.

Určitě to byly mnohé zájezdy na Velikonoční kašny:


zahrady ve Francii: Villandry:






nebo Versailles:







určitě hrady a zámky:




líbilo se mi u Baltu v Polsku:




a případně jinde u moře: Chorvatsko, Černá Hora, Itálie a Fancie?

Korsika - 


a co říkáte na větrné mlýny?









bylo toho hodně, ale zatím stačilo....přeji vám hezkou neděli a krásné vzpomínky na cesty po světě i Čechách.

vaše:






18 komentářů:

  1. Jiřinko, máš úžasně procestovanou Evropu křížem krážem a já děkuji za nádherné pohledy do překrásných zámeckých zahrad, u zámků na Loiře. Poznala jsem jen Chambord. Tak jsem v 93' roce byla. To byl můj první a také poslední takový zájezd. Ale nevadí. Ráda se na fotografie dívám a přeji Ti ty krásné vzpomínky a dík, že se s námi, co jsme nemohli z jakýchkoliv důvodů cestovat, o ně podělíš. Hezkou neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky - někdy jsem váhala, zda jet do Itálie nebo do Francie, obě země maji tolik lákadel, že přechází zrak.Víc jak dva delší zájezdy jsem si v roce dovolit nemohla, ale časem se leccos povedlo. Třeba dnes jsem chtěla být na masopustním reji v Doudlebech na Budějovicku a počasí i manželova viroza mi to znemožnily.Škoda. Moc tě zdravím a všechny blogerky také.
      Naši cestovní medvídkové si docela zacestovali. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Parádní fotky. Jsi prostě cestovatelka. Taky jsem jen neseděla doma, ale rozhodně se s Tebou rovnat nemohu :-). Ale neva! Ty sem dáš fotky, já si je prohlédnu, potěším se............. a o tom to je!
    Pěknou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ono se to vyvinulo celkem plíživě a i když síly ubývají, pořád mě ,,to bere,,. Jen už těch klacků pod nohama je víc. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je tedy paráda! Nádherné fotky, nádherná místa.
    Děkuji za tu podívanou a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, asi to znáš, co cesta, to jiný zážitek a nakonec spokojenost, že se někam podívám a načerpám sílu na další období. Ale i u nás v republice mám taková místa v oblibě a není jich málo. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, moc ráda jsem se podivala hezky nafocene.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, jsem vděčná, že jsem mohla na mnohá místa vyjet a užít si to a vrátit se v pohodě domů a mnohá mi zatím unikají. Některá ovšem byla kdysi ještě nepofocena digitálem. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, nádherné fotky. 👍👍👍 Určitě jsou všechna tato místa spojena s hezkými vzpomínkami.
    I já si u některých z nich zavzpomínala.
    Měj hezkou neděli a opatruj se.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím tě, Alenko, některá místa jsme viděly stejná, o tom jsem přesvědčená, jak u nás, tak ,,venku,, - a sama víš, jaké to je, vracet se domů po slunečné koupeli v cizině. Třeba Vieste a kraj okolo...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko parádní průřez dalšími krásnými místy Evropy. Zavzpomínala jsem si na Versailles a zámky na Loiře. Moc děkuji za krásná místa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, to jsem sáhla namátkou do archivu, ale občas se mi zasteskne po cestování. Manžel už nikam nechce a tak jsem ráda, že mám kolegyni ochotnou se mnou jet.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Jenom plesám nad tou krásou, v dnešním šeredném dni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, však taky proto jsem to splichtila! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásné fotky. Není nad to si čas od času připomenou hezké chvíle z minulosti. Zvlášť když má člověk tolik pěkných fotografií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys neřekla, kolik zajímavostí pak, po zájezdu, z fotek najednou při prohlížení objevím! Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásný výběr fotek.
    Přeji hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, znáš to, u fotek doma pak zapomenu na případné nešvary a vše se zdá úžasné. Kdybych měla vybrat pouze jeden nej, tak nevím...Jiřina z N.

      Vymazat