pondělí 18. března 2024

Co se skrývá

 V Horní Polici jsem si prošla, jako už tolikrát, i ambity a nafotila jsem některé oltáře a výzdobu, pro ty z vás, kdo se tam nedostanou, nabízím pár snímků:

Milé KOČKY, pojďte se mnou:





















Já tomu tady říkám takové malé severočeské Klokoty...


23 komentářů:

  1. Sem mé kroky nikdy nevedly, takže děkuji za sdílení fotek z tvého putování.
    Přeji hezký týden.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nikdo nikdy nebude všude, ale tohle se ti časem může splnit. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko s fotografiemi ambitu jsi mě potěšila, protože když jsem tam byla naposledy, tak se opravovaly oltáře a část byla zakrytá plachtou. Zpovědnice, které tam stojí, tak byly zabalené, některé zaprášené. Tak už je to zase v plné kráse. Jak jsem už psala ..musím se tam vydat...Díky za hezkou podívanou a přeji Ti klidný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, měla jsem cukatůru přidat fotku oltáře od tebe - z baziliky. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jiřinko, klidně jsi mohla...

      Vymazat
    3. Jaruško, bez souhlasu bych to nedala. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, manžel jede do České Lípy ve čtvrtek, bohužel mám jiné povinnosti a když to vidím, mrzí mě to... Snad někdy příště.
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko,krásné fotky.Děkuju a měj moc pěkný den.Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, už zase chystám další...z jiného kouta ...Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, zajímavý článek.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky z báječné návštěvy této sakrální památky. 👍👍👍
    Už jsem si to "poznamenala" do plánu našich cest.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, až taková zajížďka to není, pokud pojedete na setkání do Č.L. nebo Rbk.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, další památka kam se asi těžko podívám, tak aspoň takto díky Tobě. Přeji pohodové dny. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, od toho máme blogy, aby se lidi mohli navzájem informovat, potěšovat a překvapovat. Hola...Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Další důvod se vrátit do Horní Police.Byli jsme tam krátce po otevření,ale pořád
    se tam pracovalo.Je to nádhera.
    Jiřinko,hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, stavovala jsem se tam kdysi, před opravou a ráda se stavím i nyní, kdy už k našim nejezdím. Jiřina z N:

      Vymazat
  9. Lezarts
    Moc pěkně zrestaurované!!!
    Škoda, že je to až v Horní Polici, tam se vzhledem k mé výšce, špatně dostanu, být to tak v Dolní Polici

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Janko, má to své půvaby. Ráda bych ,,viděla,, ty umělce, když to vytvářeli. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jak tak čtu, areál voní ještě docela novotou. 6 let po rekonstrukci je u takové památky jako nic. :) Je dobře, že se tak stalo. Hezký den.

    OdpovědětVymazat