pondělí 11. března 2024

Jarní prázdniny

 Udělám věc neobvyklou a poskytnu svému blogu jarní prázdniny, je mi jedno, kolik dní si vybere a kam pojede, jestli lyžovat do hor nebo si bude doma číst.Já si zatím utřídím myšlenky, jakým směrem ho pak pošlu dál, až se vyrekreuje.

Ať si letí třeba do Tramtárie.

Milé KOČKY, vám všem přeji krásné a bezstarostné dny.

A vyhlašuji pátrání: někde na nějakém blogu jsem četla, že blogerka sbírá kalendáříčky a jelikož jsem jich něco díky známým nastřádala a ráda bych je té sběratelce poslala, žádám o pomoc: prosím, nevíte někdo, kdo by to mohl být - pokud se sama ta paní přihlásí, budu ráda. To je tak, když si myslím, že si vše budu pamatovat.


Mějte se dobře a rádi. 

31 komentářů:

  1. Jé, Jiřinko, já to nejsem a nevím...
    Užij si prázdniny! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, byl to, tuším, někdo ze severní Moravy, ale měla jsme si tu blogovou adresu poznamenat! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts
    Jiřinko copak???

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko,já Ti asi rozumím,někdy člověk potřebuje prostě pauzu.Tak hezké prázdniny!Marťa.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, užij si ty i blog jarní prázdniny.👍🍀💓

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, také Ti rozumím. Já už dávno nedávám příspěvky každý den, ale až když má to mám čas, tak že mně to pak víc baví... Přeji Ti nádherné jarní dny v pohodě a ve zdraví. P.S. Stejně na Tvůj blog nakouknu i když nebudou nové příspěvky, můžu se vracet k těm starším, což stejně občas dělám, když hledám, kam bych se ráda podívala. Mě je moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, což o to, obvykle připravuji příspěvky na více dní najednou, ale teď mě čeká pár dní kolotoč v Praze a pár věcí doma, tak si dám pauzu.
      Nahlížet k ostatním asi stihnu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, člověk někdy potřebuje pauzu. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jedna známá jede v pátek na 4 týdny na dovolenou na jeden ostrov pod palmy, tak jsem se jí dnes ptala, zda nechce, abych jela s ní a nosila jí kufr. Neprošlo to, škoda. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko, hezké prázdniny.Preji krásné dny.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, děkuji ti. Ty dny tak rychle letí...Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, po prázdninách se vrať s novou energií, budu se těšit, pá ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, energie bude ještě potřeba, občas si při pohledu na své okolí říkám, jakpak to bylo s tím Augiášovým chlévem a zda by se tok Labe nedal dočasně přivést k nám.
      Jiřina z N:

      Vymazat
  9. Kalendáříky sbírá Janka s blogu Mé radosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti, Vendy, děkuji, já to tušila, že mi někdo poradí. Jiřina z N:

      Vymazat
  10. Tak si pěkně prázdninuj, snad to nebudou Dva roky prázdnin ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, kdyby mi někdo zaplatil dva roky zájezdování do zajímavých míst, kdoví, zda bych blog neupozadila???
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, posílám🍀a brzo se nám vrať.❤️

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím,že i blog má nárok na prázdniny.Já jsem momentálně na křižovatce,už mě
    to tolik neoslovuje.Chtělo by to něco nového.Jiřinko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, můj záměr byl dát na můj blog tipy na výlety v ČR a případně pár slov a fotek k zahraničním zájezdům a to se mi celkem povedlo, ovšem z těch prvních dvou blogů nezbyly žádné fotky ( po jejich smazání ). Tak zatím asi vytrvám, ale mnohé blogy, kam jsem chodila já se kochat, jsou definitivně pryč.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, hned bych letěla :-) Tak hezké prázdniny, myslím, že tady toho máš hodně na čtení a na pokoukání, hezky seřazené... Krásné dny, Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji ti za věrnost a návštěvu blogu, nápodobně, já ráda navštěvuji ten tvůj.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko, ono to někdy chce. Odpočiň si, ono to tělo i mysl potřebuje. A až se ti zasteskne, zase se ozvi :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ono to nebude dlouho trvat. Měj se moc hezky Jiřina z N.

      Vymazat