pátek 1. března 2024

Přednost

 Měla jsem předpřipravené nějaké příspěvky na blog, jak už to mám ve zvyku a nyní jsem je ,,upozadila ,, a dám sem jeden přednostně - tedy vidím to jako možnost ovlivnit některé z vás,

milé KOČKY, 

váš výběr knih.

Přečetla jsem poměrně rychle další, myslím, že povedenou knihu povídek od Jojo Moyesové Paříž pro jednoho, četlo se to snadno a lehce, 


ovšem další kniha, po které jsemv knihovně sáhla, je jiný kalibr. 

Mám ji rozečtenou asi dva dny a už mne tak zasáhla, že jsem se rozhodla o ní napsat, abyste si ji, ev. mohly také půjčit a dočíst se spoustu zajímavých údajů o nedávné minulosti ( tedy ti, koho to zajímá).

Autorem je p.Stanislav Motl a kniha má název: Děti Antonína Kaliny


Spousta údajů, především o r.1938 a 1939 je tu pro mne překvapivě nová...

14 komentářů:

  1. Paříž jsem četla a moc se mi líbila.
    Přeji hezký víkend.
    Eva es-ideas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, děkuji za zajímavé tipy, čtení moc nestíhám...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko,zajímavé knihy.Já mám rozečtenou knihu od vánoc a nejsem schopná ji dočíst.Jsem v jednom kole,je toho nějak moc.Přeju pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za tipy. Je ale fakt, že s přibývajícím teplem a světlem tomu čtení moc nedám.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tipy. Zkusím je najít v knihovně. Když jsem četla Šikmý kostel, tak jsem taky byla překvapená, že o některých skutečnostech jsem vůbec nevěděla.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Stanislav Motl - to jsou moc zajímavé knihy. Něco od něho jsme už četla a vždy mne to zaujalo. Od Moyesové jsem asi nečetla nic, ale vím, že její knihy u nás v knihovně nejsou. Čtu hodně, nekoukám na televizi a také dávám kamarádce a jejímu muži a naší společné známé tipy k přečtení. Děkuji Jiřinko i tobě. Kdysi jsem chtěla, aby u nás bylo možné dělat čtečku, no jo, ale to bylo kdysi. A tak mi bylo vybráno jiné povolání a stejně jsem ho nedělala. Dělala jsem něco, kde jsem musela se celý život vzdělávat v nových zákonech, a stále číst a číst. Manžel i kamarádka říká, že kniha má 400 stránek, a ty to tak máš na 1 večer. Kecají. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts
    Také se díky současným autorům knih dozvídám věci, které nám byly utajovány.
    Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  8. Milé blogerky a milé návštěvnice mého blogu, děkuji vám za komentáře a brzy se vrátím k pravidlu, že na každý komentář jendotlivě odpovím. Momentálně se nám pokazil PC a manžel mu domlouvá ( zatím bez kladiva ) a tak nemám moc času zde posedávat.
    Přeji vám všem hezký víkend a příjemný vstup do března. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, děkuji za tipy na zajímavou četbu.👍👍👍 Moyesovou znám, tento titul nikoliv.
    Držím pěsti, aby se PC umoudřil.✊🍀✊ Ten náš byl v lednu v opravě, má vyměněný harddisk a běhá jako za mlada.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já jsem tuhle spisovatelku objevila až letos, asi si od ní přečtu více titulů. Hezký večer. Ušák nestačí ani vychladnout.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Máš prima čtení. Já jsem teď na čtení dost lenoch. Jsem ráda, že přičti blogy, občas naše Rumburské noviny, ale jinak jsem spíše na toulkách nebo háčkuji a těším se, až se budu hrabat v záhonku před domem. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já obvykle čtu večer v posteli - a to dost dlouho do noci, pak si vezmu prášky a snažím se usnout.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, děkuji za tipy na čtení. Doufám, že se PC umoudří ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, PC dostal od manžela za uši a nyní se snaží, ale stejně na něj koukám ostražitě, co zas vyvede, jak zlobivé dítě. Hlavně, že se nepoztrácely fotky ze zájezdů.
      Jiřina z N.

      Vymazat