sobota 2. března 2024

Radost

 Když jsem měla svátek a narozeniny v polovině února, trochu jsem se divila, že na mne jedna osůbka zapomněla, ale nehroutila jsem se z toho a vida, onehdy jsem dostala kytku a čokoládky opožděně, ale s omluvou, že odjížděli na jarní prázdniny a na mne zapomněli, a abych si to uchovala, kytku jsem si vyfotila: Tady je, 

milé KOČKY, 

dostala jsem ji spolu s bonboniérou od Honzíka, kterého jsme si ochočili ( spíše on nás ) a co týden k nám chodí na celé odpoledne, případně v sobotu. Tzv. k dědoušovi.















24 komentářů:

  1. Jiřinko, gerbery já miluju. Tato je opravdu nádherná a ta barva! Radost udělala a Honzík nezapomněl. To je hezké. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, spolu s bonbonierou udělala radost a vůbec nevadí, že přišla o pár dní později. Jiřina z N:

      Vymazat
  2. Jiřinko milá, gerbera je krásná a určitě z lásky darovaná. Ono "po" se může přát vždycky :-)
    Pěkný den přeji. U nás mlha..........pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, u nás je počasí také všelijaké, gerbera mi to tady hezky rozzářila. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Přání "po" je nečekané a stejně potěší. Gerbera je krásná. Hezkou sobotu. Já jedu slavit 18. narozky vnučky. Ten čas strašně rychle letí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, stárnou nám nejen děti, ale už i vnoučata, naše mladší vnučka bude mít 18 v červnu. Tak hodně zdraví a štěstí přejeme!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. I dodatečná radost potěší))
    Hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, kdybys ho viděla, jak mi to předával, hezké to bylo. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Lépe pozdě, než nikdy:-)))!
    Barva je to královská, jak jinak, když je pro královnu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, do královny mám dost daleko, ale kytky miluju a v únoru jsou vzácné.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. To se tak někdy stane. Ale nezapomněl !
    Hezkou sobotu, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to se tak někdo má, vážím si toho. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Gerbery mám ráda, byly to moje svatební 😀🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, někdy je daruji, ale jako směs barev s nějakou tou petrželí. Škoda, že moc dlouho nevydrží.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásná gerbera 👍🌸👍. Na fotkách vydrží kvést hodně dlouho.
    Opožděné přání také moc potěší.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ono by se bez toho nic nestalo, ale takhle to bylo lepší. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, na přání zdraví a pohody není nikdy pozdě a potěší viď ? ♥ Tak i od nás letí ještě jedno přání ☺ ♥ ☺Zdraví a zdraví a zdraví aspoň přiměřené ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to jsi hodná, to budu hodně potřebovat a nejen letos. Tak nápodobně, všem hlavně zdravíčko. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko to je krásná kytička a nejvíc se mě líbí ochočení od Honzíka :o):o):o). Hezkou neděli přeju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, on k nám začal chodit ( jezdit na kočárku ) když mu byly 2 roky a 4 měsíce a jak si nás omotal okolo prstu, a nejvíc dědouše! Jsou spolu jedna ruka, To víš, chlapi.
      Jednou jsem si z něho dělala legraci a ptám se ho, jestli k nám bude chodit i až se ožení - chvíli dumal a pak prý, asi jen já. Takže jeho žena a děti asi ne. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jak by na tebe mohl váš malý kamarád zapomenout...
    Jiřinko, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat