čtvrtek 7. března 2024

Příjemné místo

V Praze je spousta krásných zahrad a parků, kam stojí za to se  podívat vícekrát, v každé roční době a tak i já občas zajdu třeba do Valdštejnské zahrady, někdy sama, jindy s vnučkami nebo i s mými kamarádkami.Nikdy mi to nedá a fotím zas a znova:

Milé KOČKY:



















už se těším, až tam bude opět otevřeno...

25 komentářů:

  1. Dobré ráno, díky moc za procházku Valdštejnskou zahradou, pěkné to bylo. Jó, zahrady a parky v Praze i jinde jsou vždy krásné a člověka pohladí na duši. Už se těším až rozkvetou magnolie a třešňovky.....u nás to bude ještě chvilku trvat. Teď máme na teploměru milí. Ale ono to přijde. Hezky den všem.🌞🍀🌷
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, u nás dnes bylo pod mrakem a chladno, tak třeba vydrží stromy nekvést, ale jedno roští už bíle kvete, taková kadlátka mezi domy.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Oprava: na teploměru nulu- ach ty automatické opravy🤔

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, Jiřinko! Tohle je nádherné místo. Vždycky závidím Stáňě, že tudy chodí do práce...
    Přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jiřinko,ani se nedivím, že ji ráda fotíš je krásná.Rada navštěvují zahrady pak v nich sedím a kocham se Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, musíme si dělat radost, zase tolik jí v životě není. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    V zahradách je stále co obdivovat!

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko,tak tady,ve Valdštejnské zahradě jsem byla několikrát a musím říct,že je opravdu krásná.Moc děkuju za to,že jsem se mohla pokochat.Závidím ti,že máš Prahu blízko.Je tam krásně,stejně jako ve většině míst v naši úžasné zemičce.Měj krásný,klidný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to jistě, a ač léta poznávám republiku, stále ještě nemohu říct, že jsem viděla vše, o co mám zájem. Hezké jarní dny tobě i ostatním. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Taky mám místa, že je mohu fotit stále. Říkám si, vždyť fotek mám dost, ale nedá mi to a ten foťák stejně vytáhnu. Ráda jsem se na Tvoje fotky podívala.
    Měj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, však máme blogy od toho, abychom se tu rády scházely a navzájem obdarovávaly. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, Valdštejnská zahrada je místem, kam chodím moc ráda. Stejně tak i Vojanovy sady.
    Do Valdštejnské zahrady jsme chodívali s mužem randit. 😀
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, obě ty zahrady se mi taky líbí a nejspíš i těm pávům. Na rande skvělá místa!
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásné zahrady, krásné fotky. Také bych se tam ráda procházela. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tě, Maruško, znám, taky by sis tam zafotila! Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Pražské parky a zahrady mám moc ráda. Tam se člověk nadýchne))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, poznávala jsem je postupně a nejvíc mě bavila knížka o zahradách a vinicích v Praze, které už ani neexistují.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, to jsou překrásné fotografie. Kochám se a kochám. Díky za úžasnou podívanou a přeji ještě mnoho takových procházek Prahou, abys nás potěšila nádhernými fotografiemi. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky, kupodivu mám spadeno zrovna v Praze na několik míst, která jsem ještě nefotila, ale počkám, až bude sluníčko. Zato v út tam musím, i kdyby trakaře padaly.
      Ahojky a uvidíme, čím nás počasí překvapí. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Nádherná vzpomínka na fotkách ♥ U nás včera bylo zemětřesení, byl to hrozný pocit, dunělo to jako když velká technika jede kolem domu, nic jsem neviděla a tak jsem myslela, jestli mi nevybuchl plyn a nebo nespadla střecha. Snad se to nebude opakovat ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, četla jsem to a znám osobně ze tří zažitých zemětřesení U Soosu můžeš i vidět malé ,,sopky,,.
      Je to velmi strašidelné a nepříjemné, hlavně to dunění.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Valdštejnskou zahradu mám ráda, ještě víc asi Vrtbovskou i zahrady pod Pražským hradem a spoustu dalších, podobných, pražských míst. Hlavně se těším, až zase objevím nějaká, která neznám a těch stále je :)
    Měj se krásně, Jiři :)

    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, taky ty zahrady ráda objevuji, navštěvuji a fotím. Nejen v Praze. Pa a třeba se v některé někdy potkáme? Jiřina z N.

      Vymazat