úterý 5. března 2024

Procházka

Pondělí - udělalo se jako na potvoru hezky a všem pracujícím jako výsměch - o víkendu mlhy, vlhko a chladno, ve všední den krásně. Já, co by důchodkyně, jsem se vypravila za pochůzkami - pošta, knihovna a pod. - a foťák na rameno, co kdybych ,,něco,, potkala?

A tak tady dnes, milé KOČKY, můžete vidět naše Nerátky, jak vypadaly v pondělí 4.3.24 odpoledne:

2x přes plot:



a už jsem viděla poletovat první včelky!




















Poprvé jsem měla místo kabátu prošívanou bundičku...jo a potkala jsem několik mladých maminek s holčičkami, které měly tak od 1,5 do 3 let, ty drandily s kočárky a s panenkami a bylo to ták jarní!!!!!!!

22 komentářů:

  1. Krásné jarní fotografie Jiřinko. Ty šafrány jsou úžasné, krokusy také a zlatice už u vás kvete...tady má teprve poupata. U vás je tedy jaro už v plném proudu. Přeji Ti krásné a pohodové dny. To už na procházky a výlety přímo láká. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, v té zahradě na prvním snímku pán ryl v záhonech a měla jsem sto chutí ho požádat o pár cibulek, ale odolala jsem. Dnes je pošmourno. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,krásné jarní fotky jsi sem dala.A ano,včera jsem seděla v práci a říkala si,to je krásně sluníčkově a já musím být v práci.Ale odpoledne jsem šla také na procházku a musím říct,že u nás tak hezky barevně ještě nemáme.U vás je to krásné,úplně mně tvé fotky navnadily,těším se na jaro.Měj krásné pohodové dny a užívej si procházek a sluníčka.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aojky, Marťo, právě na ty pracující ženy jsem myslela. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, potkala si spoustu jarní krásy! Taky jsem se včera kochala, trochu méně z toho, že nám začala kvést meruňka... Vypadá krásně, ale na koláč a marmeládu se asi budu muset spolehnout na trh.
    Děkuji za večerní krásné pozdravy a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, loni zjara zmrzla meruňka neteři v Mělníku a byli bez ovoce.Je to k zlosti.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné jarní fotky.Sixe už nejsem pracující, ale právě v pondělí jsem měla celé dopoledne rehabilitace a jelikož mám nemocnici u nosu, žádné focení nebylo. Ještě jsem se ani nedostala na zahradu. V to pondělí tam byl manžel a chrochtal blahem, že jaro je tu. A dneska u nás leje a obloha spadla až na zem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, už je tu zase šedivo a po sluníčku ani památky, ale je to asi dobře, že to nebude nutit stromy do květu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Máte to tam krásně jarní. Tady jsem ještě rozkvetlý zlatý déšť nikde neviděla. Mně tedy rozkvetl, ale ve džbánu :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky mívám ráda ty proutky ve váze, tentokrát jsem nic netrhala, jen obdivovala. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Včera byl opravdu jarní den všude…zato dnes.
    Ale kvete to!

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, krásné fotky. 👍🌸👍 Je vidět, že je jaro v plném proudu. Snad ta krása vydrží a avizovaný mráz se nedostaví.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, když jsme bydleli u Rbk, vždy kolem 8.3. přišel ještě na pár dní mráz a sníh. Tak uvidíme letos a tady. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, jaro už je opravdu tady, i u nás v parcích se příroda probouzí a zlatý déšť už na mnoha místech kvete, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  9. Jiří ko,moc hezké jarní fotografiemi. U nás už je jaro také v plném proudu 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, dnes se ochladilo a také zatáhlo, tak se to zpomalí a asi je to dobře. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Překrásné Jarní fotografie ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A bude jich všude víc a víc - Květuško, , už se těším na teplo. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Šárko, hned je to město příjemnější, když je uklizeno, kytky kvetou a máš se čím kochat. Jiřina z N.

      Vymazat