pondělí 4. března 2024

Zubrnice

 Tak jsem chtěla v sobotu navštívit po delší době Zubrnice (obec pod Bukovou Horou, se známým televizním vysílačem, obec / skanzen a obec, kde končí koleje bývalé trati Velké Březno -  Lovečkovice - Verneřice - případně odbočka na Úštěk ) a nepovedlo se, dám sem, 

milé KOČKY, 

zatím vzpomínkový výlet, kdy jsme tu byli s Janou a jejím manželem autem. Ale slibuji, jestli to jen trochu půjde a počasí dovolí, vydám se tam i letos.































Tato cesta proběhla 30.března 2019 a hlavním cílem bylo podívat se na bledule, ještě jsme si prohlédli další místa, na trase k Zahrádkám - třeba i výpusť Novozámeckého rybníka.






18 komentářů:

  1. Ahojky krásné fotečky, u nás ještě tak krásné kytičky nejsou. Tam jsem nikdy nebyla v Zubrnici aspoň jsem měla výletik u tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, k tomu kraji mám hodně blízko, pocházím z Benešova n.Pl. a dlouho jsem žila i ve Šluknovském výběžku, tak mám prochozené křížem krážem Děčínsko a Českolipsko.Měj se hezky a dík za návštěvu na blogu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásný vzpomínkový příspěvek a ty bledule jsou krásné. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ještě snad dojde letos načerstvější snímky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, moc ráda jsem si zavzpomínala. Je to krásné místo, moc ráda se kdykoli vrátím!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, pamatuji si na tvoji návštěvu tamtéž. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jirinko, to je opravdu krásné místo. Také bych se sem vracela. Bledulky v otevřené přírodě viděti, radost po celé jaro míti. 🙂Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, těch lokalit s bledulemi i se sněženkami je víc, ale ne všude to mám blízko. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko milá, příště se to povede!!! Měj hezké pondělí. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, momentálně mám problém s dovozem - naše stará herka má problém s benzínem, zatracená EU prý nařídila pro stará auta nevhodné patoky.
      Že bych znova osedlala své milované horské kolo zvané Šemík?
      Přeji i tak hezké dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,v Zubrnicij jsem taky ještě nebyla.Bledule,jarní kytičky mně vždycky ujistí,že jaro je konečně tady.U nás jsem je ještě neviděla.Přeju ti pěkný sluníčkový den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, zdravím. Sněženky ještě se sněhem jsme navštívili u Roudnice před pár lety a to jsem si taky zafotila ... ty bledule jsou na mnoha místech Čech a je to krása veliká.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásné fotky z prima výletu. 👍👍
    Byla jsem tu, ale už je to pár let. Díky tvým fotkám jsem si to připomněla.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko a je tam nějaké povídání o filmování pohádky, ale už si nepamatuji, jaké, něco o víle.A kousek pod kopcem hezký zámek a park ve Velkém Březně a kousek dál Střekov...
      Však to znáš. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Tady jsem nebyla, ale výlet by si tohle místo určitě zasloužilo, moc hezké fotky. Příště ti to určitě vyjde, pá 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já leccos nemůžu,, ale výletovat, to obvykle můžu. Z posledních sil...hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Hezké fotografie Jiřinko. Na bledulka už asi bude pozdě, protože mně už na záhonku pomalu odkvétají. Hodně je poškodil ranní mráz. Sněženky ale drží dál...a vykvétají krokusy. Na Rybářské rychtě u Zámeckého rybníka u Zahrádek jsme byli před lety. O fotky jsem přišla zrušením původního blogu. Jiřinko přeji Ti, aby se Ti to přání, podívat se ještě do Zubrnic, vyplnilo. Já se asi hned tak někam na delší čas nepodívám. Mám jen omezené možnosti a omezený čas...dvě až tři hodiny. Třeba se to časem vyřeší a zlepší. Uvidíme. Krásný večer Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to znám, když něco blokuje plány a někdy nelze nic jiného, než se tomu přizpůsobit.Je to k politování, ale zdraví je přednější. Jiřina z N.

      Vymazat