sobota 27. dubna 2024

Benelux

Dnes si dáme střípky ze zájezdů do Holandska a Belgie a Lucemburska? Milé KOČKY, k této části Evropy mám pěkný vztah, poprvé jsem tam byla s dcerou a posléze s kamarádkou a také jednou se sestrou. Moc ráda bych se tam ještě podívala - třeba do Fríska.  Samozřejmě na mne nejvíc zapůsobily všudypřítomné květiny, milí lidé a zajímavé stavby, čokoláda, sýry, voda a lodě - zkrátka zase jiný svět.

Amsterodam:








Keukenhof:





Madurodam:





Bruggy:










Gent:







25 komentářů:

  1. Jiřinko, nedivím se, že by jsi se na ta místa ráda opět podívala😱👍🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, přeji tobě i ostatním, kdo sem dnes zavítají, moc hezkou sobotu. U nás dnes sluníčko - jen bych potřebovala jinou hlavu, ta moje mě dnes bolí.
      Díky za návštěvu na mém blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to je krása. Děkuji za zprostředkování návštěvy tohoto evropského koutu a moc ti přeji aby se ti podařilo návštěvu zopakovat. Fotky jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, třeba v Amsterodamu zavaříš foťák - každý dům se ti zdá zajímavý a ty mlýny - pokud se povede počasí, nechce se ti odejít. Posílám srdečné pozdravy na Moravu. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Děkuji. Věřím, že bych fotila a fotila. Dneska to naštěstí jde.

      Vymazat
  3. Krása, Jiřinko! Rádi vzpomínáme, Frísko jsme maličko omrkli, nej ryba s hranolkama... ach!
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak víš, o co mi jde, ty malé, rázovité domečky, mezi tím úzké kanály a lodičky...v zimě si bruslej po kanálech, miluju ty staré obrázky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,jsi neuvěřitelná cestovatelka.Fotografie jsou nádherné.Já na to neměla tolik odvahy i když jsme také jezdili pravidelně ven,ale spíše kvůli moři.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já jsem začala jezdit ,,ven,, docela pozdě a věnovala jsem tomu pak dost úsilí, času i peněz a dnes vím, že jsem dobře udělala. Ale u nás jsme výletovali vždycky a jsem ráda, že znám i Čechy, Moravu a dost velký kus Slovenska. Někoho to baví a někdo sedí rád doma. Tak, ať se vám dobře cestuje. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,krásné fotky jsi sem dala.Muselo tam být nádherně.Věřím,že se ještě znovu do těchto míst podíváš.Přeju ti pěkný,pohodový víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to jsi hodná, možná se to povede, ale pro letošek mám zatím zaplacené jiné zájezdíky a budu ráda, když to zvládnu, protože nová léčba mi hází vidle do plánů. Vetřelec je pěkná sketa.
      Bude - li zájezd, budou i fotky!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Tak to je zase nálož krásy a dobrot, o květeně nemluvě ❣️

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, nádherné fotky 👍👍👍, díky kterým jsem si na chvilku "zacestovala". Naprosto ti rozumím, že by ses tam ráda ještě podívala. Mám to stejné, zatím ale nic neplánuji.
    Měj hezké dny a opatruj se. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, v tomhle stavu bych to nedala. Ale to Frísko mám spolu s několika dalšími místy po Evropě ještě v plánu, třeba se stane zázrak? Měla jsem letos spadeno na Mainau a kvůli jiným povinnostem to zas nevyjde.
      Hezké jarní dny - nepoletíme na Petrovy Kameny?
      Jiřina z N:

      Vymazat
  8. Jiřinko, to je nádhera. Ty mlýny, nádherná architektura, vše je takové barevné, veselé...a ty květiny, no nádhera. Děkuji za úžasnou podívanou. Máš hezké vzpomínka a věřím, že by ses tam ráda ještě podívala. Moc Ti to přeji a hlavně aby ses uzdravila a mohla sis toto přání ještě splnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky tomu jsem tě tam nyní trochu vzala a snad se ti výlet líbil. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ahoj Jiřinko, moc krásné fotky ráda jsem se podívala.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  10. V Belgii, Holandsku ani v Lucembursku jsem ještě nebyla. Každopádně jsou to krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, cestovky nabízejí často to samé a přitom je tam toho tolik k obdivování.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. moc ráda jsem se s Tebou podívala :) zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, doufám, že i další díly budou ke koukání...Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Taky jsem tam byla a domů jsem se vrátila nadšená. Díky za krásné připomenutí; fotky jsou parádní.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tam se člověk rád vrátí. Ale já mám raději jet na jiné místo, než předtím. Abych tu zemi lépe poznala. Jiřina z N.

      Vymazat