pondělí 1. dubna 2024

Botanická zahrada

 K Botanické zahradě v Teplicích dodám jen, že už jsme tam s kamarádkami byly, před časem, vlakem, tentokrát jsme si dopřály i skleníky a jejich pořádnou prohlídku.

Zajímavé je, že včerejší komentáře byly bohaté k bazilice a k výmalbě na nádraží nic.Přitom je to podle mne raritní záležitost. 

Milé KOČKY, 

slovem budu šetřit, obrázky nikoli:

































tulipán do čtverce? to jsem ještě neviděla!




příšttě projdeme skleníky...

27 komentářů:

  1. Moc hezky už jim to venku kvete. Jaro se už hlásí o svoji vládu a tak to má být. K minulému příspěvku dodám, že mi vůbec nedošlo, že se jedná o vnitřek nádraží. Vím, jak vypadalo strašně zvenčí a že se opravovalo, ale uvnitř jsem nebyla a v Teplicích také ne a odradil mě tehdy i jeden příspěvek blogerky, která se tam byla léčit a spíše se z léčení vracela psychicky vyčerpaná ze zachumlaných muslimek, které tam v parcích potkávala..tak že toto město jsme na vyletování zamítli. Z lidu, kterým není vidět do obličeje, mám osobně také strach...Měj se hezky b

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se těšit na skleníky...nějak mi to vypadlo. Přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  2. Nádhera, Jiřinko! To, co se na zahradě odehrálo za uplynulé 3 dny je neuvěřitelné... jaro prostě čaruje...
    Měj krásný sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji, až ještě zaprší, asi se to vše urychlí. V přírodě je dost sucho. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc krásné. Tady bych si to také užila. Také jsem ještě neviděla tulipán do čtverce. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, však jsem se kolem něj motala dobu. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Nádhera, botanické zahrady miluji. Loni jsem si pár prošla, tak plánuji na letošek pokračování. Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, to jsou barvy a těším se na skleníky. Pohodové dny a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, právě jsem se vrátila a jsem na odpis. Měj se hezky. Jiřina z N:

      Vymazat
  6. Těším se, až rozkvete liberecká botanická, snad se mi tam po několika letech poštěstí konečně se vypravit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko a tu mám taky ráda! tak si to tam užij. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Do teplické botanické jezdíme každý rok. Dneska odpoledne jsem “ střihla “ tu pražskou))
    Měj se hezky. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to vidíš - ale chodit do botanické zahrady je dobrá volba. A v Praze je i výběr. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts
    Návštěva, která doladí jarní atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  9. Jaro už je v plném proudu. Já se chystám příští týden navštívit Holešovickou tržnici za účelem nákupu nějakých letniček. Předpokládám, že už mrznout nebude. Na botanickou zahradu se také chystám , tu nedaleko Karlova náměstí 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, někdy zjara bývá prodejní výstava v zahradě vedle Faustova domu! - doporučuji. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Ahoj Jiřinko, krásný tip na výlet.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko a dnes jsem přivezla nové téma, vrhnu se na to brzy. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Překrásné fotky květin Jiřinko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, děkuji ti za pochvalu a také za návštěvu na blogu.... Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, děkuji za krásnou procházku
    Nádherné fotografie 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je fakt, že ty jarní cibuloviny si člověk chce co nejvíc uchovat a tak fotí kde co.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  13. To je taková nádhera ♥ Dnes ti to tady, Jiřinko, trochu zaspamuji, ale vůbec jsem teď neměla čas juknout na blogy a u tebe přibylo tolik krásy :)

    OdpovědětVymazat