úterý 2. dubna 2024

Ve sklenících

 Jak jsem vám slíbila, milé KOČKY, dnes se projdeme po sklenících v Botanické zahradě v Teplicích v Č. - už i okolí zahrady je krásné, samá prvorepubliková vila s kvetoucími magnoliemi v zahradách. 





























výhledy až do Jižní Ameriky:










Věnováno těm, které a kteří nemohou nikam cestovat.

Musím se přiznat bez mučení, že jsme tentokrát do lázeňského města nešli, protože už jsem byla notně unavená a pak, začalo se kabonit počasí a tudíž nastal vhodný čas k návratu.

Fotek jsem nasekala mnoho a ne všechny jsou pěkné. A myslíte, že ty ryby v akváriích zapózují? Ale co nadělám.

27 komentářů:

  1. Jiřinko, děkuji za krásnou podívanou. A když se na takovém místě ocitnu, ani pro mne rybky pózovat nechtějí :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, už jsem chtěla i napsat, že ty barevné šmouhy jsou ryby, ale nejspíš jsi to poznala. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko to jsou hezké záběry. Ryby se fotí špatně, protože většinou vadí odrazy ve skle nebo na hladině, ale Tobě se fotky povedly. Různé tvary a barvy květů i vůně mnohdy překvapí a divíme se, co všechno v přírodě a na různých místech planety, roste. Dlouho jsem na takovém místě nebyla. Naposledy v botanické zahradě v Liberci a to už je dlouho. Přeji ti klidný den i když ho dnes máš náročný. .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, dnešek nebyl úplně nejhorší, i když časově to náročné bylo, ale hlavní část bude až zítra dopoledne. Tak už sbírám odvahu tam zajet.
      Už, abych byla zase doma.
      Pozdravy posílám do Rbk. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. To je nádhera. Co víc dodat. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, kytky nás, ženy, většinou potěší v každé formě.
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, moc hezký článek.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, několik dní to jde ( až včera bylo zataženo a nepříjemno ) - ale fouká silný a studený vítr.
      Kvetou ovocné stromy a včely není vidět. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,nádherné fotografie.Pro mě tip,kdyby nám pršelo,tak vím,kam jít.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, botanické zahrady mám raději než ZOO, ale manžel to má obráceně.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Mají pěkné orchideje, jen co je pravda! Kmen ceiby bych tedy nechtěla objímat, ty bodliny na něm nevypadají vůbec přítulně. Pozdrav jsem vyřídila, samozřejmě že jsme vyrazily na toulky Prahou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tak díky a v té botanické jsem si uvědomila, že bychom my, Evropani, asi v džungli nepřežili. Když tam všude žijí mravenci, pavouci a hadi...
      Zlaté Česko.
      Zítra bude příspěvek, jak jsme ti vlezly do rajonu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásné fotky. 👍👍👍 Až doteď jsem netušila, že je v Teplicích botanická zahrada. Takže pro mně je to kromě krásné podívané i tip na výlet.
    V poslední době jezdíme do Teplic na zahájení lázeňské sezóny, kdy se tu mimo jiné konají porcelánové trhy. A já, coby milovník cibuláku, tu pokaždé utratím nemalý peníz. 😀
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to ti nezávidím, oni toho vyrábějí tolik! Moje švagrová má celý servis a je na to hodně háklivá.
      Tak ať se ti podaří tam podívat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásné záběry z míst, které moc dobře znám )))
    Líbí se mi tam.
    Přeji hezký první dubnový týden. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,když jsme tam byly s kamarádkami před časem vlakem, tak skleníky ještě nebyly otevřené a proto jsem se na ně teď těšila.
      Zdravím a přeji hezké dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Když je člověk mezi takovou krásou, tak si to užije. Ani jsem nevěděla, že v Teplicích je botanická zahrada. Jenže já toho nevím :-))).
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hnako. Zase víš jiné věci a umíš spoustu toho, co jiní ne! Takže - nevěš hlavu a užij si jarní dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Moc se mi líbí ty orchideje. Člověk by ani neřekl, že existuje tolik druhů. Já vídám převážně jen jeden či dva. Hezké jsou i rybičky a takový ten kaktus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je tam na každém metru nač koukat. V liberecké vždy obdivujeme masožravky a kaktusy, taky kamelie a kde co. Tady to zas vypadalo trochu jinak. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Lezarts
    Mají to hezké venku i uvnitř!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné snímky z míst které neznám. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, máš to opravdu kousek z ruky. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko,sice jsem si dala na čas,ale dnešní procházka s Tebou byla 👍Moc hezké květiny.Posilam Ti 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, ale hlavně, že se ti ve sklenících líbilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Už je to pár let, co jsem byla v Teplicích v botanické zahradě, ale pamatuji si, že se mi tam moc líbilo. Krásné fotky, Jiřinko :) Orchideje nádhera...

    OdpovědětVymazat