sobota 20. dubna 2024

Fotky

 Tyhle dvě fotky mám, milé KOČKY, v oblibě, vypadají jako reklamní pro nějaké skláře, nemyslíte? Tedy, mám jich víc, ale vybrala jsem dvě.

S momentálním ochlazením to nijak nesouvísí, jsou už několik let staré. 



Ať vás na duši hřeje dobrý pocit, že jste fajn lidi a máte čisté svědomí. Jiřina z N.

32 komentářů:

  1. Jiřinko, máš pravdu, fotografie by neudělali ostudu reklamě VIP sklárně. Moc zdravím a posílám🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to byl den - vlaky pomalu nejezdily, protože to trhalo dráty. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Úžasné,co příroda vytvoří a my jen fotíme.
    Jiřinko,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tehdy jsem byla moc ráda, že jsem měla foťák po ruce. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je tedy nádhera! Takhle snad teď mrznout nebude...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, jednou jsem něco podobnéo zažila v Jablonci n.N. a to byl led úplně na všem a já se pomalu nemohla dostat do práce, ač jsem to neměla daleko, Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, to je opravdu nádhera. To jsem ještě neviděla takto namrzlé plody s rampouchama. Fotky jsou fakt úžasné. Hezký si dnešní den užij.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tehdy byla zakleta v ledu spousta větviček, bobulí a nedalo se pomalu chodit. Ale fotky z toho jsou docela pohledné, viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,to je nádhera.Krasné fotky.Přeju Ti krásný víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jiřinko,fotka je nádherná.Ve čtvrtek, když jsem jela do města měla jsem auto zasypané sněhem, teď hlídám počasí kvůli mrazu.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, já ti věřím, že jako řidička máš na podobné jevy jiný názor, než někdo, kdo má řidičák pouze na kočárek a bicykl. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, to se ti povedl zachytit pěkný záběr. Super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, asi ano, ale tehdy to postihlo docela velký kus republiky, takže, kdo zrovna nebruslil po cestě do práce, to klidně mohl také vyfotit.
      Ahojky Jiřina z N.

      Vymazat
  8. To jsou moc povedené fotky!!! Skláři by se za takovou reklamu nemuseli stydět !
    Měj klidnou pohodovou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dnes jsme jeli s Janou kousek od tebe a říkala jsem jí, že bychom mohly vystoupit a jít se na tebe podívat. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    To je krásně zamrzlá krása! Pěkná fotka👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tehdy to trvalo dlouhé dva dny nebo tak nějak a mnohým lidem to hodně komplikovalo život.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krása! Tak šup, šup, vyfotit a odmrazit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, to by se odlomené kousky mohly dávat do pití. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Šárko, vypadá to opravdu dobře a raději si nepředstavuji ty zlomené nohy! Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Tohle u nás zatím počasí vykouzlilo jen dvakrát. Něco jsem samozřejmě fotila, nicméně to nejlepší mi uteklo. Vracela jsem se domů vlakem a ten jaksi nejde zastavit s tím, že si chci tohle nebo tamto vyfotit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to znám, já zase několik let toužila nafotit zasněžené malé smrčky a do lesa jsem se v zimě nedostala. A letos zase nebyla žádná zima. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, nádherné fotky. 👍👍👍 Opravdu to vypadá jako umělecké dílo, se kterým by si určitě ně každý sklář poradil.
    Měj pohodový den a opatruj se . 🍀👍💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ono to místy vypadalo jako cinkrlátka na stromeček. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko ahoj, to je jako z pohádky Mrazík. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je ti teplo, děvče? Blázníš, dědku?
      Moje oblíbená pohádka. Sáňky prase moc závidím!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  15. To je nádherné. Takhle zamrzlé větve s plody jsem ještě nikdy neviděla.

    OdpovědětVymazat
  16. Jiřinko, to je až neskutečné. Nikdy jsem nic podobného neviděla. Tedy malé rampouchy na keřích nevo stromech ano, ale takové množství, to je k nevíře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, u nás na severu, když byly delší dobu velké mrazy - chodili jsme k jedné jeskyni, kde byly ledové varhany - mezi Benešovem n.Pl. a Františkovem, kousek pod tunelem. To bývala krása.
      Jiřina z N.

      Vymazat