čtvrtek 4. dubna 2024

Můj první výlet

 Na moje první velikonoční kašny do Bavorska jsem jela 18.4.2009 a hodně jsem se potěšila, nejen krásnou přírodou, jejich zvyky, také společností mé kamarádky Irenky, která mne tehdy provázela jako náhradnice Jany, která, bohužel, musela jet jinam. Byl to zájezdík na dva dny ( ty pozdější už vždy byly pořádány na dny tři ) a počasí nám klaplo, dokonce jsme si tam daly i černé pivo a to Bavoři umí uvařit.

Ráda bych, milé KOČKY, z nostalgie, několik fotek z tohoto zájezdu dnes dala k dispozici:
























Takže to máme za sebou, zajíci, vajíčka, mazance, beránci, pěkně zase za rok!


A představte si, milé blogerky, letos jsem úplně zapomněla na Apríla!

28 komentářů:

  1. Nádherné fotografie i zájezd. Zaujal mě hrázděný dům se sloupy ve vodě. Je tu úžasná stavba. Jen přemýšlím, zda to byl mlýn, kovárna, prádelna pro panstvo nebo byl takto postaven z úplně jiného důvodu. Každopádně je to moc zajímavý dům. Velikonoční výzdoba je také krásná. Přeji ti krásný den Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, my jsme při tom zájezdu viděli asi 7 vesnic s ozdobenými kašnami a toto městečko s několika jinými také mělo půvaby...když jsem do tohoto jela při dalších zájezdech, už jsem si ho poběhala jako stará známá, ale co je tohle přesně za dům ti nepovím. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko milá, přeju klidný den, však víš :-) A díky za výlet do Bavorska. Krásné to tam mají a zdobit Bavoři umí!!!! Jejich velikonočními kašnami jsem vždycky byla fascinovaná. A líbí se mi, že je nechávají delší dobu, asi celých 50 velikonočních dnů.......Tak zatím pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A souhlasím s paní Jarou-hrázděný dům je překrásný. Kdo ví, jakou má historii nejen on. Zajímalo by mne to. E.

      Vymazat
    2. Evi, tak to bych měla zjistit! Každopádně Bavorsko o adventu a na Velikonoce nemá chybu.
      Přesvědčila jsem se o tom vícekrát a nelituji peněz ani času to znova zažít.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, moc děkuji za ty fotky, protože velikonoční výzdoba v Německu je skutečně velkolepá. Moc se mi líbí i ten pohled na zříceninu - to víš, staré kamení, to je moje :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tak proto jsem ti sympatická!!!
      Jinak to bylo moc pěkné, ta jarní zeleň a kvetly ovocné stromy a vše se zdálo takové čisťounké. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, to jsou krásné fotky,nikdy jsem o Velikonocích v Německu nebyla i když to tam máme kousek.Na apríla jsem taky zapomněla.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet a tam se ti nestane jako tady, že jsou kostely zavřené,
      měj se hezky a jarně. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, nádherné domy a ta výzdoba👍No jo, apríl,taky jsem jej propásla. Co už, vynahradíme si jej příští rok 🙈🥰

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Vejce a zajíc, kam se podíváš…, ale je to krásná podívaná. Není divu, že apríl byl pozapomněn, já ho často nepamatuji na velikonoční pondělí.

    OdpovědětVymazat
  7. A budeš se divit, že já jsem si taky neuvědomila, že je Apríl.
    Velikonoční výzdoba je tedy krásná. To se to fotilo !
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, byl to nářez, v každé vesnici něco jiného a originálního.
      Vajíčka, zajíci, kachny a prostě jarní zvířátka. I v soukr. zahradách se předháněli...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,krásné fotky.Hràzdêné domy,výzdoba,super! Holt Bavoři umí!!Jiřinko milá,na Apríla jsem letos taky zapomněla.Měj se hezky přeju pěkné jaro a opatruj se,KOČKO! Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, děkuji ti, zrovna si užívám třídenní léčbu a už budu ráda za pár dní bez ní.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, krásné fotky velikonoční výzdoby. Prostě paráda. 👍👍👍
    A Apríl? Tentokrát jsem opravdu to spolkla i s navijákem, jak se říká. Na internetu jsem našla článek o tom, že se nejedná o saharský prach, ale že na nás spadl prach kosmický. A protože se na autech ani u mladých na chatě neobjevilo nic žlutého, ani západy a východy slunce nebyly do žluta a vše kolem bylo spíš šedé a zamlžené.... tak jsem odkaz na článek poslala dál. Došlo mi to večer, že je to Apríl. A to už jsem byla za blbku. Na svou omluvu mohu sdělit jen to, že jsem na to přišla sama a to, že jsem blond.😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já jsem vždy ráda vyváděla na Apríla a letos jsem zklamala. Tak se polepším snad příští rok. A ty se měj moc hezky! Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Vůbec bych neřekla, že jsou to “staré” fotky. Apríl jsme s Lolou dodržely. Vzájemně jsme se spolu “ vyvedly”😂😂
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to jsi jedna z mála a moc ti toprožívání s vnučkou přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Je to opět nádherná velikonoční výzdoba.Nevím,zda je něco takového k vidění i u nás.My po městech moc nechodíme.Ale ráda bych se někde u nás na to podívala.To už za rok.Zajímavý je i ten hrad.Na apríl se nějak zapomnělo asi tím,že byla zrovna pomlázka.Vnuk se nás vždy snažil nachytat a letos nic.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mě přišel vyšlehat jen malý Honzík s tátou a já si dala na pozadí veliký polštář, aby byla legrace a dost to oba překvapilo, asi si mysleli, že se fakt bojím.
      U nás jsem viděla vajíčky ozdobené stromky jen na severu, u německých hranic.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Moc pěkně nazdobené kašny a pěkný zvyk. Jiřinko, měj se moc hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, oni si na to potrpí i v bývalé NDR, ale už tolik ne, jako Bavoři. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, tak koukám, že tedy moje velikonoční výzdoba nic moc. Ještě se mám hodně co učit :-) Výzdoba teda parádní. Apríl u nás taky neproběhl . Asi bych se nechala nachytat snadno. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tentokrát to bylo překryté tím velikonočním pondělkem a tím byla naše ostražitost nulová.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Moc krásná výzdoba :) Apríla jsem sice zaregistrovala, ale zůstalo pouze u toho :))) Vlastně mě vůbec nenapadlo někoho napálit. Asi jsem divná :)) Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, to já bych hned kula pikle, ale letos mě to nenapadlo, asi už na mne nastoupilo to stáří! Jiřina z N.

      Vymazat