neděle 14. dubna 2024

Králík z klobouku

 Na neděli vám, milé KOČKY, vytáhnu z archívu něco hezkého, vy si to zasloužíte a já si připomenu ...

to jsme jednou, takhle zjara, navštívili kopec Lovoš ( byli jsme tam celkem 11x ) tehdy to ještě nebylo vše zelené a rozkvetlé, tak, jako dnes: bylo 13.4.2003, ale jaro se pomalu probouzelo a člověk si rád vyšel po zimě do přírody, byl to moc hezký výlet. Vlakem!

potok teče Opárenským údolím:



na zbytcích hradu Opárna:za mnou Milešovka


tady vidíte Kletečnou:



Milešovka v oparu:( také jsme na ni párkrát vylezli )


u hospody v Opárnu:


a jde se na Lovoš:



pohledy k Portě Bohemice: 


škoda, že tehdy nebylo lepší počasí, když si výstup na Lovoš dobře načasujete, můžete vidět kvést mandloně, meruňky a spoustu tulipánů v přilehlých zahrádkách...

na zítra jsem připravila jarní speciál...


19 komentářů:

  1. Elegantní dáma na krásném místě - Jiřinko, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přestěhovala jsem příspěvek na neděli, aby nebyly dva v jednom dni. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. To koukám cože to za kočku v klobouku👍Moc Ti to Jiřinko sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, bejvávalo, je to staré - zato za poslední dva dny novinky - vypadaly mi vlasy a jsem už zase hotové strašidlo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jiřinko, vlasy dorostou, já byla také holátko. Nasadila jsem si buď turban, nebo v létě slamák, paruku jsem moc nenosila. Pak už byl šedavý ježour ♥

      Vymazat
  3. Lezarts
    Elegantní v každé situaci, zastínila jsi i tu Milešovku😉😁

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Jiřinko,jsi fakt elegantní dáma.Moc Ti to sluší.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, už to neplatí, ale třeba bude líp. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Elegantní kočka na cestách ))) Lovoš kousek a ještě jsme tam nikdy nebyli. Je to pěkná ostuda )))) hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to my jsme na Lovoš, Milešovku, Varhošť a další ,,kopčoky,, chodili hodně. Tak schválně, kdy vyrazíte? Třeba výhledy z Radobýlu nemají chybu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko,opravdu ti to moc sluší.Hezky výlet.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, už dávno nevypadám takhle, dnes by ses mne lekla. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, taky jsem koukala - modelka - na hradbách ti to sluší. I jinak hezké fotografie, ráda jsem se podívala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, hlavně, že tam nevypadám starší, než ty hradby. Díky, žes nahlédla na můj blog. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, moc pěkné fotky z výletu. Přeji, ať je lépe a ono určitě bude, musí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, na Lovoš a do celého Středohoří jsme rádi chodili dříve, máme to tam prochozené, ovšem čas pokročil, sil ubylo a nyní už těm kilometrům tolik nedáme.
      Ještě, že máme ty fotky. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásné vzpomínky na pěkný jarní výlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to býval náš pravidelný jarní. Někdy i podzimní a jednou hodně zimní.
      Jiřina z N.

      Vymazat