sobota 13. dubna 2024

Nevážně

 Milé KOČKY, milé blogerky, milí návštěvníci mého blogu:

přišla jsem vám poděkovat za přízeň, za to, že ke mně na blog chodíte a že mi píšete pěkné i příjemné komentáře, že mi dodáváte odvahu a sílu i pro další aktivity. Vážím si vašeho přátelství i mimo blog, mám často díky vám a vaší reakci spoustu chuti v tom pokračovat. Však už zítra, čtrnáctého dubna, ! - pokud se dožiju, mohu klidně slavit!!! - bude mít tento blog celých deset let.

Proč bychom se netěšili na další spolupráci? Vaše Jiřina z N .

 ( snímek z mého prvního adventního zájezdu - byl do Harzu v prosinci 2007 - ne, ne, já jsem ta vpravo! což tenkrát, to bylo zřejmé, kdo je kdo, dnes už by ten rozdíl nebyl tak patrný!, dnes byste to měly, milé blogerky, těžší... )



46 komentářů:

  1. Jiřinko,máš parádní kámošku.K výročí blogu moc gratuluji a přeji další skvělé blogové roky hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, po těch letech už vypadáme téměř stejně. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, gratuluji k blogerským narozeninám a budu se moc těšit na dalaší příspěvky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to já také, nejlepší by bylo smazat, co bylo do teď a začít znova. Beztak u těch dvou prvních blogů už fotky nejsou. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc krásné výročí. Přeji hodně síly, nápadů, inspirace a chuti do dalšího blogování a těším se na další příspěvky a fotečky!!! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky a budu se snažit. Snad mi bude dopřáno. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, jsi nejen velká cestovatelka "TOULAVKA",ale i šprýmař k. 🥰 K výročí blogu přeji at vám to šlape dál.🍀❤️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, humor je prima věc, ale jsou chvíle, kdy je to obtížné, však to znáš důvěrně.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Gratuluji k výročí, jen tak dál,ráda k tobě chodím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, musím si udělat čas na tvůj blog. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Vija
    Jiřinko, gratuluji a piš. Letos i díky tvým reportážím jedeme do Slovinska. Přeji klidné dny. J

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts
    Jiřinko, děkuji za Tvůj báječný blog, který mi přinesl spoustu inspirací k výletům i připomněl místa mi důvěrně známá.
    A bonus, Tvůj báječný smysl pro humor, který mě umí vyloudit i hlasitý smích při čtení Tvého blogu!
    Tak hezky regeneruj a piš, piš, piš!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřnko ! Gratuluji ke krásnému kulatému výročí blogu. Chodím k Tobě moc ráda. Dostávám se s Tebou do míst, kde jsem byla , ale hlavně kde jsem nebyla. Baví mně to.
    Měj hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak doufám, že se budeme potkávat i v budoucnu. Hodně štěstí. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko velká gratulace k výročí blogu, přeji hodně dalších zážitků z míst známých i těch méně známých. Chodím sem moc ráda, měj se hezky 😉😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, stejně tak chodím ráda já k vám, milým blogerkám. A vždy se těším na zajímavé články a fotky. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko milá, KOČKO, k Tvému výročí, přece je to také Tvé výročí, Ti moc gratuluju a přeju krásné výlety do míst, která stojí za to. A moc děkuju, že můžu cestovat s Tebou. Teď už vlastně necestuji, ale díky Tobě poznávám nová místa nebo vzpomínám........krásné to je!!!
    Tak prima slunečný narozeninový den!!! Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je od tebe milé a dnes jsme nakonec byly u vás! V po+út bude na blogu.
      Sice jsem si koledovala o malér, ale nakonec to dobře dopadlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, velikou gratulaci posílám, stejně jako hodně sil, abys tu s námi na svém blogu mohla dál ve zdraví být minimálně dalších deset let! ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko a já ti to věřím, že to myslíš upřímně. Taky bych tu ráda ještě byla. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Oběma babčám to na fotce sluší!
    Tak vesele do dalšího desetiletí!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jsme to parádní babky. Jsme si už víc podobné! Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Ahoj Jiřinko,gratuluji a přeji ještě spoustu výletů podivala jsem se s tebou na spoustu mist moc ráda s tebou cestují nejraději se s tebou procházím Prahou.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, Praha přijde jistě brzy zase na řadu. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Milá Jiřinko moc Tě zdravím a gratuluju k desátým narozeninám blogu ! Ráda k Tobě chodím, však víš... Pa pa Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak na tvůj vymazlený blog ten můj nemá, ale já ho mám naštěstí jinak zaměřený, protože v případě, že bych ti chtěla konkurovat, dostavil by se nezdar. Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Velká gratulace))) chodím k tobě moc ráda a těším se na další příspěvky.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je prima, já k tobě také ráda zavítám, patříš mezi stálice. Jiřina z N.

      Vymazat
  16. Jiřinko, tvoje poslední věta mě pobavila. Víš, že k tobě chodím ráda. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, taky k tobě chodím ráda a pravidelně. Pozdravuj doma. Jiřina z N.

      Vymazat
  17. Jiřinko,gratuluji k výročí blogu.Ráda se k tobě chodím kochat a koukat.Přeju Ti zdravíčko a ještě mnoho,mnoho krásných výletů.Pa pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, to jednoho potěší. Snad tu ještě nějakou tu šanci mám? Jiřina z N.

      Vymazat
  18. Jiřinko blahopřeji k výročí a zároveň musím poděkovat "blogu", že, ač dříve obyvatelky stejného města, se díky němu teď můžeme setkávat. Přeji ti ještě mnoho krásných blogových let, a v první řadě Ti přeji hlavně zdraví a štěstí, a také splnění všech Tvých vysněných cest, to abys nás ještě dlouho mnohla potěšit svými fotografiemi...🌹🍀🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc se těším, že si výlet ještě zopakujeme, mám políčíno na další místa.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  19. Milá Jiřinko, gratuluji Tvému blogu, kam moc ráda chodím, ke kulatým narozeninám.
    A tobě přeji hlavně hodně sil, které teď potřebuješ.
    Měj hezké dny. 🍀✊💓🙏

    P.S. Já jsem trochu bez nálady. Mladí odjeli v pátek na víkend a včera v noci volala snacha, že je s Bětkou na Bulovce, kde jí operovali akutní apendix. Leží na JIP.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ten život si s námi zahrává, přeji vnučce brzké a naprosté uzdravení a to co nejdříve. Jiřina z N.

      Vymazat
  20. Vše nejlepší ke krásnému jubileu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře, díky za návštěvu v den narozenin mého blogu i za upřímné přání.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  21. Tak velká gratulace! Však ono těch dalších deset let dáš s přehledem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to by byla tedy pecka! A děkuji moc. Jiřina z N.

      Vymazat
  22. Jiřinko, moc gratuluji k výročí blogu a přeji další léta plná milých písmenek a krásných fotografií. Těším se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, můj blog a stejně tak blogy druhých mě svým způsobem drží nad vodou. Hezké dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  23. Jiřinko, blahopřeji ti k blogovému výročí. Jsem moc ráda, že jsem tvůj blog našla, že jsem to nevzdala, když končily blohy na "blog .cz" a přestěhovala jsem se sem. Nebylo to lehké, stěhování mne dokonce stálo bolesti ramene a obstřiky (kopírování článků, stahování fotek, hodiny u počítače) ale stálo to za to. Miluju tvoje cestovatelské články se spoustou krásných fotek. I když se někdy v počítačových aktivitách zadrhnu, zastvím, vždy se vrátím i ke starším článkům u svých oblíbených autorů. Drž se a moc se těším, na další tvé zážitky z cest a krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to je vzájemné! Taky k tobě chodím ráda a pravidelně. I když nám to u mandloní nevyšlo, sejdeme se. Jiřina z N.

      Vymazat