čtvrtek 11. dubna 2024

Lev v kleci

 Není mi, milé KOČKY, zrovna do skoku a tak se podíváme do archivu, co bych tu na vás nastražila ze starých zásob. Jsem díky tomu doma jako lev v kleci...

Jeden zájezdík do Itálie byl koncem dubna a počátkem května docela povedený, končili jsme ho ve Švýcarech - v Locarnu a s výjezdem nejprve lanovkou na blízkou horu a později na ostrůvek Isole di Brissago:      co čerpat z něj?

Žádné protesty? tak jdeme na to: počasí si s námi pohrálo! ale my jsme to vydržely!!!

ten ostrůvek na jezeru je vlastně taková botanická zahrada, jak uvidíte později -

























22 komentářů:

  1. Jiřinko,vybrala jsi dobře Itálii.Místo krásné,fotografie nádherné.
    Měj se hezky,bude zase lépe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, zájezdy si umím vybrat, ale počasí někdy zapomenu objednat parádní a pak jsou fotky takhle šedé. hihi
      Bylo tam krásně, u těch jezer je to luxusní, Como a Lugano a Lokarno...ty hory okolo...středomořské rostliny...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko, to jsou krásné fotky.Myslim na tebe,posílám moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, díky, moc to momentálně potřebuji se vzpamatovat, od neděle mám potíže a moc mě to nebaví. Jřina z N.

      Vymazat
  3. Zdravím Jiřinko...moc krásné fotografie i místo. Vidíš, jak je to na blogu jednoduché. Jeden den jsi u nás na severu a další den na úžasném pobřeží v Itálii. Hlavně ať je Ti zase dobře. Přeji ti klidný a hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, trvá to podezřele dlouho, musím s tím něco udělat.
      Přeji hezké dny, nejen tobě, ale všem blogerkám, kkteré sem najdou cestu. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,jak my blogerky se dovedeme navzájem obohatit. Někde radou, zkušeností a u Tebe touláním nejen po naší milé zemičce. Tak jo,dnes krásná cizina. Přeji Ti brzké zotavení 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky moc. My jsme s Janou zájezdíky do Itálie na zahrady podnikly vícekrát a že jich bylo a jedna hezčí než druhá.Taky zahrady ve Francii a v Británii jsou úžasné.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Díky Tobě jsem si mohla zavzpomínat na místa, kam jsem ráda jezdila. Nevím, zda se tam ještě někdy vrátím?
    Doufám, že se brzo zotavíš!!! Věřím, že tentokrát je to hodně namáhavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, je to čtvrté kolo chemek a nějaká nová verze - první byla 9.5.19 a už bych byla raději pozvaná na svatbu nebo nějakou jinou oslavu. Těch pět let nic moc. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Zase moc krásné fotky. Tak ať jsi brzy zase v pohodě !
    Klidné čtvrteční odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, snažím se problémy ignorovat, ale někdy mě doběhnou, až se nestačím divit, není vždy jen ejchuchu.Snad to bude zase lepší. Dnes už v Praze kvetly kaštany!!!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, doufám, že s takovými vzpomínka ti bude co nejrychleji zase lépe.
    Krásné! Opatruj se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to bych tě měla poslechnout - taky se mějte u vás krásně.
      Teď asi s Aaronkem chodíte ven pořád? Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jiřinko, chodíme za každého počasí, teď jsou trasy delší a k tomu zahradnické práce - on usilovně pomáhá...
      Pa, Helena

      Vymazat
    3. Helo, vím, že ten váš chlupatý sympaťák má v dáli u Č.Budějovic kámoše - u Dášky z Cestou necestou. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, pokochala jsem se nádhernými fotkami.👍👍👍
    Držím pěsti, aby bylo lépe. Opatruj se.🍀✊💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, Moc tě zdravím a něco mě v souvislosti s tebou napadlo. Napíšu. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Italská nádhera. Miluji ty jejich botanické. Už jsem taky některé navštívila.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to ti věřím. Každá krásná a každá jiná. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Moc krásné. I ty výhledy z lanovky jsou úchvatné. Já bych ale Michala do lanovky těžko dostávala. Je mi to líto, tak se pokochám výhledy u tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, my s Janou už jsme těch lanovek navštívily a zatím ok.Jen jsem ještě neletěla letadlem. Jiřina z N.

      Vymazat