pátek 12. dubna 2024

V Mělníku

 V Mělníku na autobusovém nádraží mají hezkou výzdobu: truhlíky s drobnokvětými maceškami: 

milé KOČKY, co vy a macešky? jsou lidé, že je mají rádi a znám i odpůrce. Já osobně se jimi kochám:

třeba v pondělí 8.4.








loučka u MěÚ Nerátky:






Jestli mi to zdraví dovolí, vydám se s fotoaparátem po městě, kde co kvete...

32 komentářů:

  1. Jiřinko, já mám ráda všechno co kvete, dokonce i trávy. Každý květ má svoje kouzlo a krásná může být i kopřiva, která láká motýly, stejně jako bodláky, kde v létě bývá nejvíce druhů baboček a otakárků . Mám už v lukách místa, kde podle květů už vím, které druhy motýlů tam najdu..měj krásné a pohodové jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já jsem tě viděla, jak čaruješ s mobilem a určuješ rostliny a byla jsem nadšená.
      Prostě jsi moderní a schopná žena. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to je doslova jarní exploze!
    Opatruj se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, těch barev a jak to ta kytka pozná, co má dělat? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Mně se líbí)))
    Předevčírem odpoledne jsem byla ve vašich Nerátkách. Vezla jsem syna na oslavu do Aroma restaurace a pak jsem se trochu u vás pocourala )))
    Hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, kdybych tě potkala, asi bych tě podle vlasů poznala...Jiřina z N.

      Vymazat
    2. To je moje poznávací znamení ))))

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, krásné fotky kyticek u nás jak něco vykvete vnučky trhají kyticky a všechny obdarují snacha říká ať jim to nedovolují, že všechno otrhaji,ale oni z toho mají radost a kytičky dávají od srdce tak jim to nezakazují.Preji hezký den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, taky jsem nosila mamce květy a v létě jahody - ty lesní. Jako kytičku. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko moc zdravím krásné fotečky a ty macešky nádheráááááááááá krásný víkend přeji ..

    OdpovědětVymazat
  6. Milé blogerky, milé KOČKY, díky za vaši návštěvu na blogu, určitě je lepší mít spoustu truhlíků s krásně barevnými maceškami, než binec a nedopalky všude po zemi, na tom se shodneme. Vaše Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdysi jsem vnímala macešky jako hřbitovní kvítí, protože jsem jako holka je chodívala zalévat na hřbitov. Ale od nějaké doby, kdy jsou nabízeny různé druhy je mám každé jaro v truhlících na okně a když přijde čas muškátů ap., tak truhlíky přemístím na zahradu k plotu od sousedů a dělají mi parádu tam.
    Hezké odpoledne, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ty si prostě umíš udělat hezké prostředí. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Macešky mám moc ráda jsou v tolika barvách.Také je vnímám jako hřbitovní kvítí,ale mám je i v lodžii.U nás je autobusák samý beton.
    Jiřinko,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já žasnu, jaké kombinace barev ty macešky umí. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, krásné fotky z Mělníka a z Neratovic. 👍👍👍
    Já mám macešky moc ráda a mockrát jsem je chtěla dát na hřbitov. Maminka mi pokaždé říkala, že je táta neměl rád, ale ona ano. Už jsou tam 13 let spolu a já se projevila jako vzdorná dcera a tátův věčný oponent a macešky jim dávám na jaře na hrob. Jsou vděčné a vydrží.
    Měj hezké dny a opatruj se. ✊🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, správně, maminka má z tebe radost. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Macešky mám moc ráda. Sice mně často připomínají hřbitov, ale to nevadí. Mám ráda ty jejich roztodivné obličeje, každá se tváří jinak a ty mini jsou nejkrásnější. Nyní nám vysemenily v dlažbě, a tak je vyrýpávám a přemísťuji na jiné místo.

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko, pokochala jsem se. Macešky jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  12. Lezarts
    Mám moc ráda tyto vděčné “tvářičky” vykukující jako první i poslední z truhlíků i záhonů👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ony snad dovedou kvést i zasypané sněhem. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Krásná barevná záplava kytiček.Macešky,narcisy,tulipány,mám ráda vše co kvete,miluji jaro.Mám ráda všechna roční období,vyjma veder,kdy se v paneláku ani ve městech nedá skoro vydržet.Každé roční období má své krásné,ale jaro,kdy se všechno probouzí,voní mám asi nejraději.Jiřinko,měj krásné dny,opatruj se,KOČKO! Mávám od nás.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, milá Marťo, jak se těším, jestli se mi podaří uskutečnit dovolenou na severní Moravě. Mám na to spadeno už nejméně dva roky. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Hodně dávno, před lety, jsem brala macešky jako tu kytičku na hřbitov. Takže představa, že bych je měla v truhlíku za oknem mě moc nelákala. Ale časem se to úplně změnilo. Je tolik nádherných barev, malé i velké a jsou krásné a právem zdobí zahrádky nebo truhlíky na oknech. Miluju žluté a světlounce fialové ♥ Hezké dny, Jiřinko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, máš pravdu, jsou to okaté krásky. Jiřina z N.

      Vymazat
  15. ty jarní truhlíky ve městech vždy člověka tak nějak naladí, že je svět kolem přece jen krásný. přeji hodně takových pěkných barevných dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně se to, Maruško, zlepšilo a ubylo škaredých zákoutí. Ještě bych si přála více kašen, fontán a květin. Jiřina z N.

      Vymazat