středa 24. dubna 2024

Odposlechnuto

  Při minulém pobytu na Karlově náměstí v poliklinice jsem odposlechla jednu paní, nebyla to moje chyba, mám dobrý sluch a paní byla hlasitá, svěřovala se jiné, že poblíž náměstí Míru je prodejna bot a kabelek a podobného sortimentu, kde je i komisní prodej. To byla přesně voda na můj mlýn, mám v úmyslu prodat nějaké boty, které kvůli problému s kloubem na levé noze nemohu nosit, v rodině nikdo tak velkou nohu nemá a boty jsem měla na noze nanejvýše dvakrát, takže je ráda prodám, ještě někomu udělají službu a přidám několik kabelek. Nosím stejně jen ty nejoblíbenější a tak půjdou do světa. 

A že jste, milé KOČKY, moje přítelkyně, dám sem té prodejny přesnou adresu - v pondělí po odběrech krve jsem se tam jela dvaadvacítkou podívat - mohlo by se vám to hodit.

Název Mini - Maxi - Obuv

na rohu Lužická - Budečská 974/6   

je to kousíček od zastávky tramvaje č.22 J.Masaryka 

foto botiček pouze ilustrační - (byly to první sandálky mojí st.vnučky )






26 komentářů:

  1. Ty malé botičky jsou tak roztomilé ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, ony byly a jak slušely vnučce. Zdravím a měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Botičky jsou opravdu kouzelné.Mně jich doma po vnoučatech pár zbylo,co měly u nás a odnesla jsem je do dětského bazárku.Je fajn,že jsou takové komisní obchůdky.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, už jsem dnes připravila nějaké kabelky, které tam donesu. Třeba je za symbolickou cenu prodají. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Díky za užitečný tip))) Přeji hezký den. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mají tam i pěkné kabelky a boty - nové. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Pro pražské užitečný tip! Někdy se nákup prostě nepovede...
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já mám problém vyhodit věci, které jsou ještě pěkné a mohou posloužit dalším. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. To je prima tip. Já ty věci, které nenosím, protože když jsem zhubla 18 kg a všechno na mně viselo jak na ramínku, tak jsem to vyprala a odnesla do kontejneru Adry, kde pomůžou potřebným. Dělám to vždy když proberu skříně a co nenosíme, a pořád to dávám na stranu, tak jednou za čas odnesu tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, my také nosíme oblečení do toho kontejneru, ale boty a kabelky zkusím nabídnout v tom obchodě, i když výtěžek nebude nic moc.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Dobrý tip pro pražské a okolní. Vytříděné věci dávám do kontejneru od Diakonie.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děláme to také, ale oblečení dávám i příbuzným.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, tohle je dobrá informace, která se může kdykoli hodit.
    Já čas od času odnáším věci do krámku Cesta domů, který provozuje stejnojmenný hospic. To co utrží, jde do hospicu. Kromě obuvi a ošacení přijímají i věci do domácnosti.
    Měj hezké dny a opatruj se. 🍀💓✊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to je fajn, že se věci, které ještě mohou posloužit, jen tak nevyhodí. Někteří lidé prostě nemají na vyskakování.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,to je užitečný tip.Člověk nikdy neví,často se věci vyhazují, jen protože,není kam s nimi.Měj se moc pěkně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, když jsem v krátké době v r.2019 zhubla 22 kg, musela jsem si koupit nějaké oblečení a pak jsem po letech zase trochu nabrala a ty hubené věci si asi odnesou příbuzní. Jinak by se mi rozsypala skříň. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Botičky, jako nové:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jiřinko, dávám vyřazené věci do Červeného kříže.Boticky jsou roztomilé.Mam schované první botičky synů.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, druhá babička mých vnuček má v ložnici vystavené capáčky svého syna ( mého zetě ) pěkně ochozené a je to moc pěkná dekorace.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Nám poskytla pro nepotřebné oblečení Adra svými kontejnery.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ani nevím, komu zdejší kontejnery na oblečení patří, ale já nyní řeším boty a kabelky a tašky. Musím to zredukovat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Do těch kontejnerů na oblečení se mohou dávat i bity a kabelky, opasky, deky, povlečení... U nás to obhospodařuje charita. Jsem za to ráda. Když jsem vyprazdňovala byt po rodičích, moc se mi to šiklo.

      Vymazat
    3. Maruško, já osobně jsem také proti vyhazování ještě pěkných věcí a plýtvání.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, i já mám doma malé botičky po vnoučatech. Jsou rozkošné. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to jsou takové věci, které buď v sobě máš nebo ne. Třeba i nějaké miminkovské oblečky dovedou vyvolat zajímavé pocity. Jiřina z N.

      Vymazat