čtvrtek 18. dubna 2024

Rozhovor



 Dvojrole
, aneb - napadlo mne, kdybych dělala rozhovor sama se sebou, jak by to asi vypadalo:

milé KOČKY, především bych si stanovila OTÁZKY:

ovšem, pak bych si musela na odpovědi stanovit, kolik toho o sobě chci říct. Kolik prozradit.Tak třeba - 

JK: otázka: cítíte se stará?

: odpověď: ani ne, nebo spíš, jak kdy...

JK: otázka: lžete?

: odpověď: ano!

JK: otázka: komu?

: odpověď: především sama sobě, - že ač situace tomu neodpovídá, pořád si říkám, že to ještě není až tak špatné a třeba bude líp?

JK: otázka: jak to myslíte? 

: odpověď: no, situace v některých částech světa mi přijde stejně bezútěšná a bez řešení, jako ta moje ohledně zdraví. I když, na tu mají recept doktoři a těm věřím. Možná, že oni zase věří mně, že to dám? Nechám se v obou případech překvapit.

JK: otázka: co se vám vybaví, když se řekne vůně?

Já: odpověď: posečená tráva, borovice, lipový květ, šeříky, pivoňky, mateřídouška, konvalinky, miminka, a nově voňavka od dcery: Burberry Goddess

JK: otázka: co říkáte na barvy? 

Já: odpověď: záleží na tom, kde, pokud jde o oblečení - tak mám oblíbené barvy černou, bílou, červenou, modrou i světlemodrou, medovou, ovšem černá a šedá mi nesmí do bytu - tam mám ráda bílou, béžovou, hnědou/dřevo, červená a bílá nebo bílá v kombinaci se žlutou, nebo se zelenou, během života už jsem měla různé barvy v bytě a vždy spoustu kytek

světlé letní šaty s pěkným puntíkem? s kolovou sukní, široký lesklý pásek a slamák, pěkná kabelka a lodičky - není to dobrá představa? byly doby, kdy jste mne v tom mohli potkávat! Ale je to dávno...

JK: otázka: co vy a zvířátka? : 

: odpověď: hadi a pavouci mi nesmí na oči, natož, aby byli u nás v bytě - to jsem pěkně hysterická, psy a kočky mám ráda, ale když se o ně starají jejich majitelé a já si je můžu občas pohladit, mívali jsme andulky, jezevčíka, a pak, mám manžela! Mladí chovají dvě morčátka, jen se tam nesmí mluvit o Jižní Americe!

JK: otázka: co vy a politici?

Já: odpověď: no, tak to raději ty hady

JK: otázka: jak vidíte blogování?

: odpověď: jsem tu jako ryba ve vodě a miluji to tu. Nikdy bych se s tolika fajn lidmi nepotkala jinde. 



33 komentářů:

  1. ❤️ ❤️ ❤️
    Měj hezký den, Jiřinko! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhovor na blogu já versus já????? Jiřinko, úžasný nápad )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, někdy se v nápadech musím krotit, moc tě zdravím! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je fakt super! Hezky jsi to napsala. Na té fotce ti to moc sluší. Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky, to mi bylo od oka asi 55 let takže je to už dost dlouho. Dát tam dnešní fotku, tak přijdu o návštěvníky blogu do jednoho. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To je krásný nápad, takto se představit, vyznat, pochlubit. Jiřinko, to lhaní sama sobě je v dobré věci, vlastně to není lhaní, ale vyslovení víry a naděje nahlas. A ta víra je ti oporou a dává ti sílu. Moc ti přeji, abyste byli úspěšní, tedy lékaři i ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško milá, tys mě pochopila, a dodáváš mi spolu s jinými hodně síly. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,věřit sobě a lékařům je to nejlepší rozhodnutí 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko milá, naprosto souhlasím a mnohokrát se mi osvědčené i u mne. Všem přeju co nejzdravější hezký den. Eva

      Vymazat
    2. Marti, zhroutit se není můj styl - Když se nelíbí chemka mně, určitě se nelíbí Vetřelci. Tak, ať si užije. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, dobré nápady máš. A blogování mám také ráda. V barvách se rozcházíme, já nemám ráda černou, místo ní mám tmavě modrou. Pohodové dny přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, přeci jen jedny šatičky malé černé - ke kolenům a s nepatrnou ozdobou ? ty musí být. Měla jsem takové za mlada, bez rukávů a s černě vyšitou růží na vysokém stonku s jedním listem - dnes bych je volila s rukávem k lokti, ale jinak - naprostá dokonalost. Ať ti to vždy moc sluší!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Hezky jsi si “pokecala”,nejen sama se sebou!
    A co nám předložit výběr tvých fotografií podle Tebe, nejpovedenějších bez rozdílu tématu a odkud jsou?
    Třeba to budou chvilky, které dají možnost úniku, ale i pro nás, Tvé čtenářky❣️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to nebude problém, tak jo, témat je více.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Moc ráda jsem se prostřednictvím blogování s Tebou, Jiřinko, potkala !
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko a jak ráda navštěvuji ten tvůj blog.
      Zdraví tě tvůj Kašpárek Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jirinko, díky za skvělý nápad neobvyklého rozhovoru. Jsem ráda, že se řadím mezi tvoje pravidelné čtenářky, navštěvuji tvůj blog moc ráda. Držím všechny palce a věřím, že boj tvůj i lékařů přinese jen ty nejlepší výsledky. Přeji klidné dny, pá ❤️😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, trochu mě děsí ty řeči a články o slinivkách a nemocech - jedni mluví o dvou měsících, jiní o osmi a další že do pěti let...ale já to házím raději za hlavu, vím o tom zmetkovi od září 2018, ( musel ve mně hlodat dávno před tím ) léčené to je od května 2019 a jedeme dál. Někdo tomu Vetřelci musí dát na frak? A jestli vyhraje on? z mé strany snaha byla...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, moc hezky jsi to interwiev pojala. 👍👍👍
    Moc a moc držím pěsti, abys ve svém boji byla úspěšná a výsledky dopadly dobře.
    Měj hezké dny a opatruj se, kočko. 🍀💓🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, dělám co můžu a na co stačím. Nejsem v tom sama a bohužel je podobně na tom mnoho mladých. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Ahoj Jiřinko, dobrý nápad moc ráda k tobě chodím přeji ti jen to nejlepší a zdraví Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak to se poohlídnu po něčem zajímavém, aby se u mne lidičky nenudili.
      Dnes večer jsme s Janou byly v divadle ( u nás v N. ) na Garderobierovi. Hned jsem si zlepšila náladu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko díky za Tvůj rozhovor s Tebou. Jseš prima ! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc držím palce tobě a všem tvým blízkým, ty jsi prostě babička roku! Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, hezké interview. A k těm otázkám na začátku, také věřím. To není lhaní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já tobě děkuji za návštěvu a přeji krásné jarní dny tobě i tvé dceři. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko, velmi originální nápad, početla jsem si. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, bylo otázek víc, ale bylo by to moc dlouhé. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Jiřinko,moc pěkný rozhovor sama se sebou,pobavila jsem se.A jsem moc ráda,že k Tobě mohu chodit na návštěvu,inspiraci.Přeju pěkné jarní dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, a jak já jsem ráda, když ke mně na blog přijdou takové návštěvy!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  16. Jiřinko, skvělý nápad, moc ráda jsem si článek přečetla. Přeji pohodový víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko a já tobě také přeji hezký víkend, i když studený, větrný a deštivý, ale je duben! Jiřina z N.

      Vymazat