pondělí 27. května 2024

Květena

 V Bavorsku jsem také nafotila mnoho růží a jiné květeny - obvykle všichni ženou po zastavení busu na WC a já peláším k záhonům a ke zdem, kde se obvykle opírá nějaký ten krásný keř.

Milé KOČKY - 






















a máme tu konec - 


leda, že byste byly hodné a bylo něco na přidání? 

28 komentářů:

  1. Takovým květinám bych také neodolala.Nádherné,barevné květy.Včera jsem se vyblbla na vlčích mákách.Celá louka a to potom nevím,kdy skončit
    Jiřinko,hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máky jsem včera dávala na blog, Jitko, taky, asi za dva dny se tu zjeví, mám tu zatím ještě jeden příspěvek ze zájezdu.
      Máky musí být, jen letos jsou nějak napřed. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nádhera, Jiřinko!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, příjemný pobyt na pěkném místě. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts
    Hezky kvetoucí galerie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla by škoda, Renátko, vás o to ochudit? Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To kupa nádhery !!! Však taky kytky to umí !
    Měj klidné pondělí, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, moc pěkné květinové úlovky, zdravím 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tohle je na jaru to nej. Tvary, barvy, vůně a nepřeberné bohatství rostlin. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Taky si nikdy neodpustím fotit na toulkách kytky .... ten bílý klematis je ovšem velká paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ten měl květy jako talíře, to jsem koukala. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, květinová ochutnávka 👍prosím přídavek 🥰🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti - šli jsme třeba po městečku a nestačila jsem cvakat, jak se mi ty růže líbily. A nejvíc asi, když byly mokré. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko to je krásných kytiček, vybrala bych si ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, na cestách toho člověk vidí...jsem ráda, že ty kytky přinesly radost tolika lidem. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ahoj Jiřinko, krásné fotky kyticek jedna hezčí než druhá.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko to.jdou nádherné květy obdivuji zvláště ten bílý asi clematis... růže. No nádhera. Mám ráda takovéto fotografie. Hezký večer. Internet mi chvíli šel, ale už to zase zlobí...prý na tom pracují...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ten klematis jsme s Janou obdivovaly obě. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,nádhera.Ty barvy.Měj krásný sluníčkový den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  12. A ještě k tomu Švýcarsku,jak ses mě ptala v minulém příspěvku.Bylo tam náádherně,hodně jsme toho viděli,syn tam byl před pár měsíci,tak mně povodil.Ubytování jsme byli v Curychu.Navštívili jsme Zermatt,tam jsme byli jeden celý den,byli jsme v Luzernu,mají tam úžasný dřevěný most,městečko se mi líbilo moc.Jezera,tak krásnou,čistou,modrou vodu,jsem snad nikdy neviděla.Navštívili jsme Gimmelwald,úžasnou vesničku,ta mně Jiřinko,vzala hodně.Taky Lautenbrunnen,to bylo na celý den.Prostě bylo to tak krásné,Curych je prošli taky pořádně.Ale těch lidí všude,vlaky narvané,ale krásné,čisté,přesné.No,byla jsem nadšená.Jiřinko,snad nevadí,že jsem se tak rozepsala.Pořád z toho čerpám,byla jsem tam pět krásných dní a vrátila bych se zase,je tam toho tolik,co jsme nestihli,museli jsme zpět do práce.Ale zase se mám na co těšit.V létě pojedu asi jinam,ale třeba příští nebo další rok,kdoví.Jiřinko,měj se moc krásně,jsi pro mně velká inspirace.Děkuji ti za to,pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, naopak, jsem na to moc zvědavá! Byla jsem ve Švýcarsku kdysi 3x, vždy po týdnu a vždy trochu jinde a moc ráda na to vzpomínám, jen ještě nebyl digifoťák v mých rukách.Poprvé jsme byli v oblasti Lugana a Lokarna, podruhé kolem Interlakenu a potřetí kolem Bernu a Ženevského jezera, tam všude nás vozili na výlety.
      Vidíš, hned bych se tam vrátila. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Nádherné kytičky jsi nafotila , jedna hezčí než druhá♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, právě vše kvetlo a tak se focení nabízelo. Zdravím a přeji hezké dny.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Krásně všechno rozkvetlé a barevné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, počkej v zimě, jak nám přijdou takové fotky vhod. Jiřina z N.

      Vymazat