neděle 26. května 2024

Z galerií

 Moc se mi líbila, milé KOČKY, výstava obrazů v jednom z hradů, ale i jiné expozice - kopie středověkých obrázků  - různá zobrazení na stěnách a nemluvě o panelech, které přibližovaly, jak vypadaly římské tábory na hranicích s Germány.

Také jsme na jednom zámku viděli výstavu současných fotografií z války na Ukrajině - nebylo to veselé koukání, to vám povím...















Rothenburg a Budyšín jsem dokonce poznala, některé byly fakt dost zajímavé.

A tady - obrázky o mnoho let starší:






a každý den bylo pro nás připraveno něco zajímavého a jiného:


tyhle se sem zatoulaly ...



14 komentářů:

  1. Staré obrazy mám moc ráda.
    Jiřinko,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Stará díla mnohdy i neznámých autorů připomínají časy ve kterých žili. Dříve nebyly fotografie a diky těmto obrazům si můžeme představit jak dříve vypadal život, města i krajina. Vše se mění a nahlédnutí do historie je vždy zajímavé. Díky za hezké nahlédnutí a přesto krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava: přeji... stále nám nejde po bouřce internet a data mám v mobilu jen omezená. Hezký den Jiřinko.

      Vymazat
  3. Staré obrazy jsou mnohdy hodně zajímavé. Dávají nám tušit něco o vzhledu měst, životě...
    Jiřinko, děkuji a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, výstavu obrazů jsem už dlouho nenavštívila 👍 Přeji pohodovou neděli 🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Užila jsem si dnešní nedělní výstavu obrazů. Každý má svoje téma.
    Klidnou pohodovou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké. Také bych se někdy ráda zúčastnila nějaké výstavy obrazů. Mohlo by to být zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  7. Moje milé přítelkyně na blogu - dnes se musím vyznat vám všem najednou z toho, že takové obrazy, kde poznám, o co kráčí, mám moc ráda a zvláště tyhle, které ukazovaly konkrétní místa, jak to kdysi vypadalo, jsem velice ráda shlédla. Při zájezdu byla také možnost navštívit jeden velký a známý skanzen, ale tam jsme už s Janou kdysi byly a celý jsme si ho prošly, takže nyní jsme daly přednost prohlídce městečka s posezením v kavárně.
    Náše ohlédnutí za právě odjetým zájezdem do Bavorska se pomalu chýlí ke konci a proto už kuju pikle - kam se podíváme příště. Nápady by byly - ale i povinnosti mě čekají, tak se necháme překvapit. Vám všem děkuji za přízeň, za držení palců a mějte se co nejlépe. Hezké dny května a učitelkám pevné nervy - čeká je červen. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, také nemám ráda obrazy, kde nepoznám vůbec nic. Abstraktní a moderní obrazy, to je věc, do které jsem nedorostla a tak už to zůstane. Měj se hezky a opatruj se, pá 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jestli bych nějaké obrazy opravdu chtěla mír doma, na které ale nemám, byly by to od K.Chaby. Pa a opatruj se. Dceři se líbí Rittstein.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,pěkná výstava obrazů.Přemýšlím,jestli jsrm někdy byla na nějaké výstavě obrazů,asi ne.Tyto se mi líbí,určitě to bylo zajímavé.Přeju ti moc pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo - ty staré obrazy mě nadchly, protože bylo jasně vidět, jak to kdysi vypadalo a to se cení. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Hezká výstava obrazů Jiřinko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, ráda jsem si je prohlédla a docela hodně jsem si pro sebe a své blogerky nafotila. Pa Jiřina z N.

      Vymazat