středa 29. května 2024

Okolo Nerátek

 Už se zase vše červená a kvetou máky, především kolem tratí, jenže tam se s foťákem nevydám, abych nakonec nějaký vlak nepoškodila a nemusela platit ČD.

Vydejte se, milé KOČKY, se mnou na procházku mezi ty hedvábné sukýnky:

















 Pomalu budeme sledovat přechod z podivného jara do snad normálního léta?


33 komentářů:

  1. Teď je doba kvetoucích máků! Jsou krásné. Předevčírem jsme se vraceli z dovolené a kolem cesty, hlavně na Hané, jsem jich viděla snad tisíce. Hlavně ty červené a mohla jsem na nich oči nechat. Počasí bylo deštivé a ani jsem nežádala, aby partner zastavil, že budu fotit ... máky. Tak mám snad jednu fotku, ale francouzští impresionisté by měli radost a Tvoje fotky se povedly, díky. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ve Francii jich bylo nejvíc u Verdunu, říká se, že je to z krve těch padlých z 1.sv.války. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,to je nádhera.Vím,že směrem od nás k Mladé Boleslavi a Mělníku se vyskytují celé červené plochy.
    My jsme o víkendu byli sbírat po okolí města černý bez a tak jsem také nafotila máky,ale tolik ne.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, hlavně jsou na pěšuncích tratí - a vím o jednom místě - Březiněvsi, kam jsem to jela fotit loni. Je to krásný český fenomén. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je nádhera. Tady vlčí máky moc vidět nejsou. Sem tam jeden nejde u cesty, ale takovou nádheru na polích jako u vás, tu nevidíme. Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, pravá polní kytka ještě s chrpami a kopretinami, to nemá chybu. Jako holka jsem to nosila mamce do vázy. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,to je krása,makové pole,ty barvičky.U nás nikde v okolí mák neroste,nikde jsem ho neviděla.Tvoje fotky mi udělaly po ránu dobře,nahradily mně.Přeju ti moc krásný celý den,KOČKO.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,oprava:Mělo tam být,navnadily.To je tak,když se píše z mobilu😃Marťa.

      Vymazat
    2. Marťo, to jsem ráda, že ti ty máky udělaly dobrý den. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Makové lány jsou tak fotogenické)))
    V našem okolí letos bohužel žádné nejsou.
    Přeji hezký den. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tyto máky asi jsou vlastně plevel? Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. To je záplava... Nádherné!
    Jiřinko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. To je kráása. Já jsem ještě na vlčí máky nenarazila. Musím se vypravit do polí, snad budu mít štěstí.
    Měj pěkný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je to letos fičák, pořád něco kvete a třeba jasmín kvetl jen pár dní. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko zdravím tak to je nádherááááááááááááá ty lány vlčí mák u nás to neni vidět děkuji..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Betty, tak to jsem ti jich poslala málo. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. To je nádhera. To se u nás v okolí nevidí.n

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, tak velký lán červených vlčích máků u nás není, ale podél silnic jsem jich viděla dost. Narazila jsem na pole, kde roste mák setý. Není sice červený, ale jeho květy jsou také krásné. Měj se hezky, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jiřinko, když jsem jela z Klatov taky jsem se všimla máků, ale kdybych si ráno nepřečetla tvůj článek asi bych se nevšimla tvé fotky mákového pole jsou nádherné.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, já si myslím, že zemědělci z toho máku radost nemají, ale vypadá to dobře.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, to je nádhera. Moc zdravím ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, taky tě zdravím a měj se moc dobře. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, to jsou nádherné fotky. Cestou do práce potkávám taky máky. Jen jich je rok od roku u nás méně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, milá Jaruško, zato tady jich místy je hodně a nevypadá to špatně. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Lezarts
    Okolo Nerátek, máte hezký červený, makový kabátk! Miluji kvetoucí máky, hezkou “ fotokytku “ jsi předložila k obdivování!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Jiřinko, to je krásná červená nádhera. Já včera poprvé letos narazila na máky, ale jen na pár rostlinek. Měj se hezky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, máky patří v Čechách k létu a já si je každý rok užívám. Jiřina z N.

      Vymazat