neděle 23. června 2024

Gdaňsk

Zalovím v paměti a v archívu a na neděli vám, milé KOČKY, připravím pár snímků, které jsem ulovila při své první návštěvě tohoto fascinujícího města: 

Prý se tam dá dojet i vlakem, tudíž žádné překážky a můžeme si dopřát tohle město u Baltu.

Já jsem ho viděla takhle:















jsou chvíle, kdy nemáte čas ,,štelovat,, foťák a vybírat si...





umím si v Gdaňsku představit dovolenou na několik dní...


28 komentářů:

  1. Jiřínko milá, ráda jsem se prošla. Zase krásné obrázky, radost pohledět. Pěknou neděli plnou pohody a radostí. Pa Eva🙋‍♀️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zajímavé je, že jsem v tomto městě prožila pokaždé trochu jiné zážitky. Ráda bych se tam podívala na pár dní bez zájezdu, třeba jen s dcerou. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. V Gdaňsku jsem nikdy nebyl. Ale mám pár drobných mincí, které se tam před druhou válkou razily :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké město i fotografie. Díky za podívanou do dalšího krásného města v Polsku. Hezkou neděli Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, přesně vím, kam bych se podívala, kdybych tam jela na výlet znova a podle svého. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, děkuji za lákavé fotky. Chci se tam jednou podívat...
    Měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, bude se ti tam líbit, pokud klapne počasí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Je to už hodně dlouho,kdy jsme tam byli.Je to moc krásné město.
    Jiřinko,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, podle mne je to jedno z měst v Evropě, kam se dá s chutí vracet. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. No,Jiřinko,Ty jsi nejlepší!!! Do Gdaňska jedu na dovolenou koncem července a ano jedu tam vlakem.Cesta je sice dlouhá,ale mě to nevadí,kochám se pohledem z vlaku.Tvoje fotky mě úplně navnadily a těším se ještě víc.Děkuju a krááásnou neděli,KOČKO.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tak to přeji pěkné počasí, oběhej si vše zajímavé a nezapomeň na posezení s pěkným výhledem. Pa a těším se na tvé zážitky po návratu. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Je vidět, že jsi se dívala pozorně a fotila a fotila. No a my si tady prohlížíme prima fotky. Město vypadá tedy moc pěkně.
    Klidnou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to je právě to, že při výběru z mnoha fotek mám problém, co ukázat, aby toho nebylo příliš. Třeba v jednom muzeu jsme byli naprosto nadšení, co vše nám tam ukázali. Krásnou neděli tobě i ostatním. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko zdravím, taky bych se tam chtěla někdy podívat. Tak alespoň zatím cestuju takhle s Tebou, díky. Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji ti za milou společnost při cestování zpětně po mně milých místech. Klidně tě zase vezmu sebou - v násl. dnech. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, tak tohle město je tedy krása. Chci tam, jooo, mám ho s Krakovem na předních příčkách, kam se chci v Polsku podívat mimo jiné. Krásnou neděli a děkuji za parádní procházku ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, ano, Krakov, Wroclav a Gdaňsk jsou pro rozjezd dobrá volba. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Ahoj Jiřinko, to jsou krásné fotky moc ráda jsem se podívala nevím jak to bude letos u nás s cestováním manžel má zdravotní problém tak budu cestovat s tebou Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to mi je líto, snad se to ještě dá spravit a budete mít nakonec pěknou dovolenou. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Díky za nahlédnutí do zajímavého města )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Evi, zcela jistě patří mezi zajímavá a dostupná města. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  13. Lezarts
    Dětem se tam moc líbilo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jestli se mi poštěstí, tak si to město jednou prohlédnu jinak a podrobněji.
      Při zájezdech jsme se tomu věnovali vždy jen jeden den.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Pěkné město se spousty zajímavostí. Aspoň takto jsem se seznámilas Gdaňskem.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ty umíš člověka potěšit a inspirovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Díky za kuk, nádherné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, proč se o pěkné dojmy nerozdělit a do hrobu si fotky nevezmu.Před dovolenou by to mohla být inspirace?
      I když, já si dovolenou plánuji 11 a 12/2023 a obj. 02/2024 a platím vzápětí. Pak už není cesta zpátky. Tak to dělám spoustu let a není problém. Jiřina z N.

      Vymazat