sobota 1. června 2024

Káva s párou

Na tomto místě jsem rozhodně nebyla poprvé, ale ocitla jsem se tu opět stejně tak ráda, jako kdykoli předtím. Milé KOČKY, zvu vás:















v těsném sousedství kaple sv.J.Křtitele:




















zítra popojdeme na parkány...

24 komentářů:

  1. No, ale to je kouzelné místo!
    Jiřinko, děkuji za reportáž a přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, sobota byla vydatná a skvělá, uvídíš později. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nádhera, Jiřinko milá. Někdy bych si přála být kavárenským povalečem. jeden den by stačil. A dnes by se to hodilo. Prší a je mlha. Pěknou sobotu, asi s knížkou a CD. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, měli jsme v sobotu naštěstí pěkně a tak se výlet do vzdáleného parku povedl. Již brzy bude reportáž. Zdar kávičkování. Posílám pozdravy i mamince a Toničce. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Nádherné, tam by se mi určitě také líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, o tom nemám pochyb. Pa a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko to je bomba! Tak toto místo jsme tam nenašli, protože jsme o něm neměli tušení. Je to nádherné udělané. To by bylo něco pro Pepu. Škoda, že už se tam spolu nepodíváme. Díky za hezké fotografie a přeji krásné počasí na cestách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ono je to bývalé nádraží moc hezké samo o sobě. Kdysi o něm psala blogerka Syroovka a vím o něm od ní.Pak jsme tam byli na kávě s několika lidmi při různých výletech. To víš, spokojený zákazník se vrací. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Zajímavé místo pro kavárenské povaleče jako jsem já)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak tebe by si mohli nafotit jako maskota, ty prostě jsi typický kavárenský člověk.
      Ať ti to vydrží! Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Ó moje oblíbené místo, když jsem objevila tuto kavárnu naprosto mě okouzlila!
    To bude chtít návrat, teď snad už s vnoučkem:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná kavárna i kaple. Líbí se mi i ten vláček.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jiřinko,v tý kavárně jsme taky byli bylo tam moc hezké posezení.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, já jsem se naposledy neudržela a šla jsem do zmrzlinového poháru. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. To teda Jiřinko cubrnim 🥺,hned bych se tam na kafíčko vypravila👍🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, posezení tam - pokud je hezky, tak venku, by ti jistě udělalo dobře. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. To je ale krásné místo. Klidně bych si tam dala kávy dvě :-).
    Hezkou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jdu si jednu uvařit, inspirovala jsi mne. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,to je pohodové místo.Tam bych si sedla,dala si dobrou kávu a jen sledovala dění kolem sebe.Přeju krásně pondělí a celý týden,KOČKO! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, milá Marťo, že by se nám tam spolu dobře pilo kafíčko a povídalo. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. No to je krása, tam by se mi líbilo 😍😍 Vláček je úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkné místo hlavně pro děti, mají tam i lanovku. Jiřina z N.

      Vymazat