neděle 2. června 2024

Po hradbách

 Když jsem se dosyta pokochala v kavárně - pustila jsem se na cestu zpět do města a to přes parkány. 

Milé KOČKY a zase jsem tentokrát udělala trochu změnu - byla jsem tam sama, nikdo mi do toho nekafral, zvolila jsem procházku po hradbách, kolem sochy K.H.Máchy a s výhledy na část Litoměřic. Několik skupin studentů se tam slunilo a odpoledne mi příjemně utíkalo. 

Mám chuť vám mnohé z toho tady ukázat:



















viničky na parkánech:









Jezuitské schody: 












a pak na nádraží a domů...ale - bude ještě pokračování, nebojte...

32 komentářů:

  1. Jiřinko, nalákala si mě tedy opravdu značně...
    Děkuji a přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jak uvidíš později, neděle se vydařila, já tobě také přeji krásné dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Litoměřice jsou hodně lákavé na podrobnější prozkoumání.
    Fotografie ze zajímavých míst jsou moc krásné.
    Jiřinko,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, naštěstí, jak víme, máme tady u nás krásných měst a památek dost, jen je objevovat a tak ti přeji hodně zdraví, to potřebujeme všichni především. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ty jsi toho tedy pochodila ! A já tenkrát kdysi byla jen na výstavišti.
    Moc ráda jsem si fotky prohlédla.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, snad se zadaří a bude těch výletů během léta více. Zatím posílám tobě i ostatním moc pozdravů. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jirinko, moc se mi tu s tvými fotkami líbilo. Krásné záběry. Hned bych se tam rozjela. Snad někdy. Město je opravdu krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to bezesporu je, ty by sis to s foťákem užila dosyta. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,to byla krásná procházka 👍 Litoměřice jsou skvostné a Ty jsi vybrala ty top perličky.👍❤️🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Báječná procházka, také ji mám ráda!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jiřinko, krásné fotky, děkuji za připomenutí krásných míst.Iveta

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko přesně stejnými místy jsme před lety s manželem procházeli. Krásně jsi vše nafotila. Děkuji, za hezké fotografie a pro mě za super vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tohle je město, které stojí za opakované návštěvy. Třeba se tam ještě spolu podíváte. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, znovu jsi mě naladila, krásné fotky, díky za ně, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  10. Jen žasnu nad tou krásou..A Ty , Jiřínko, ji umíš skvěle zachytit pro nás všechny. Moc zdravim a děkuji 🙏 Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to víš, čas se mi zas krátí a od zítřka za týden to bude o něčem jiném. Držím ti palce, ať je dobře. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Každý většinou dává na blog fotky míst, které jsou blízké srdci, ale hlavně bydlišti. Jak jsem psala, v Litoměřicích jsem byla jednou a kdoví, jestli... Ale jsem ráda, že přes tu dálku, ani nevím, kolik set km to je, jsem poznala i to litoměřické podzemí nebo Máchovy schody a pamatuji si, jak jsem se vydrápala na věž Kalich. Dobré vzpomínky. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, máš dobré znalosti, ale já už do podzemí nechodím, vadí mi to. Třeba znám možnosti jít do podzemí i jinde ( Slavonice, Jihlava a další) - ale jsme starší model a mám své limity. Měj se fajn. Těší mne tvá návštěva u mne na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,opět nádhera.Taky jezdím,chodím,až na výjimky sama.Nemám s tím problém.Přece nebudu sedět doma.Měj se pěkně a opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, moc ti fandím. Než být sama doma nebo s protivným manželem, který sedí na gauči s pivem v ruce a huláká na fotbalisty, ( není můj případ ) tak bych raději výletovala.
      Taková procházka nějakým zámeckým parkem dodá sílu. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Fotky jsou moc pěkné, nachodila jsi toho hodně ♥ děkuji za kuk ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květinko moje, nachodila jsem toho tolik, že jsem byla dost unavená, ale ono se mi to tam tentokrát tak líbilo...Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jirinko, moc hezké místo. Vážně mám chuť vyrazit do Litoměřic. Snad jednou, mám je v plánu už docela dlouho, většinou vždy, když uvidím lákavé fotky. Takže už jen zrealizovat 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si, milá Šárko, hlavně vyber pěkné počasí. Pa Jiřina z N.

      Vymazat