úterý 4. června 2024

Litoměřice dnes naposled

Aby toho nebylo málo, šla jsem si ještě město prohlédnout z mostu přes Labe, milé KOČKY, obvykle totéž vídám pouze z auta a to není ono: mimochodem, to už jsem sotva lezla! ale nádraží bylo na dohled...

a vida, byly tam, nad tratí z Ústí do Všetat - kdo? máky a další kvetoucí rostlinky, tak jsem je přibrala do party - do bedýnky zvané fotoaparát: 


tohle chlupaté, co vypadá jako odkvětlá pampeliška, není pampeliška, ale taková léčivka, která kupodivu roste u tratí, vypadá jako žlutá kopretina, mám dojem, že se jmenuje arnika...
















a máte to, milé blogerky, za sebou... zítra se podíváme o notný kus jinam! 

 

22 komentářů:

  1. To je zase krása. Tohle město má vše, co může návštěvník hledat. I panenskou přírodu ve městě. Máky nádherně září. Arniku v odkvetlém stavu bych považovala za pampelišku. Díky za ponaučení. Užívej si nové zážitky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já tu arniku znám přdevším z okolí trati, tady u nás to roste často na pešunku.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko milá, chce se mi říct zas a znovu - to je krásy na tom světě! Vlčí máky miluju. Tady u nás nejsou, jen občas nějaký chudinka siroteček. Cestou z Řitky (od dálnice) do Líšnice vždycky kvetly a společnost jim dělaly chrpy a kopretiny. Moc jim to slušelo. Teď už jsem tam pár let nešla....No a Litoměřice- překvapují mne už několikátý den. Krásné to tam je! Přeju Ti, že jsi měla takový báječný den. Ať se vydaří i ty další a nic Tě netrápí a nebolí. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ty jsi přející a zlatá, díky. Ještě pár dní mám před sebou bez bázně.
      Mějte se s maminkou hezky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko,to jsou zas krásné fotky měla jsi krásný výlet už se těším kam se podíváme příště .Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, asi tě brzy překvapím, doufám, že příjemně. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Nádherné fotografie. Mně se to tam líbí u soutoku Labe a Ohře . Rozkvetlé máky jsou úžasné. Krajinu projasní a oživí. Moc hezký jsi vše nafotila. Přeji ti krásný den a těším se na příspěvky z dalších výletů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, hlavně jsem splnila úkol, vyčistit si hlavu a rozmyslet si, co dál. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,opravdu nádhera.Měj pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, snad bude síla i možnosti na další výpravy do blízka i daleka? Tobě hezké dny přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Před chvílí jsem se kochala vlčími máky u Jitky a teď u Tebe. Pěkné zakončení reportáže z Litoměřic. Já jsem vlčí máky ještě nikde nepotkala. Tam, kde bývaly, nejsou a někde jinde taky ne . Nebo mým zrakům jsou kdesi skryté :-)).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tady u nás i jinde v přírodě jich máme hodně. Měj se moc pěkně. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásné snímky přírody Jiřinko ♥ ty luční květiny jsou úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, letos jsem si nenatrhala ani nic do vázy ( zatím ). Pa a ať se ti daří. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, tohle je dokonalá pastva pro oči. Děkuju, že se s námi dělíš o svoje krásný výletění, vždycky mi to udělá radost na duši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, vítám tě na mém blogu a snad i další příspěvky ( již předem připravené ) se ti budu líbit. Dělám to pro vás, milé KOČKY, s láskou a nadšením...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Finále s krásnou kyticí a báječnou restaurací na Hradbách. Litoměřice, byl krásný zážitek!!! Díky👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to, Renátko, vidíš, jak si umíme zpestřit život! Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiři, ty fotky s vlčími máky jsou moc krásné. Máky a kopretiny na louce se mi moc líbí. Podle toho nebe na poslední fotce jsi chytla parádní počasí. 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem na to čekala docela dost dní, abych měla na fotkách pěkné počasíčko, taky aby mi nebylo špatně, a vyšlo to. Jiřina z N..

      Vymazat
  11. Jiřinko,jedním slovem nádhera. Počasí přálo a my zde máme krásné fotografie na pokochani 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to abych se zase brzy někam s fotoaparátkem vydala? Jiřina z N.

      Vymazat