pondělí 3. června 2024

Příjemné překvapení

 Milé KOČKY, když jsem se tak loudala po Litoměřicích, vzala jsem jeden úsek jinudy, než je má oblíbená trasa a dobře jsem udělala! Našla jsem krásný domeček porostlý růžemi a kolem se vinula stará, kostkami vydlážděná cesta - no hotový zázrak - jako pro panenky! Tak tady to máte na stříbrném tácu za odměnu, že ke ně chodíváte! Vaše Jiřina 











To by bylo, abyste neměli hezké pondělí!

Tak zase někdy někde v Čechách - ahoj.

24 komentářů:

  1. Jiřinko, ten je teda úchvatný. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, stála jsem tam jako přimražená - ani se mi nechtělo jít dál. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Úžasný domeček i fotografie. Někdy v těch "zapomenutých" uličkách lze objevit přímo překrásné objekty pro potěšení oka i duše. A to pak člověk neví zda je to skutečnost nebo sen a jak nejlépe to zvěčnit. To je opravdu moc krásné místo i fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ty růže to dělaly takové pohádkové. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc pěkné. Škoda, že jsou Litoměřice rak daleko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jistě uznáš, že o tohle jsem se musela podělit. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,jako z pohádky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, ještě jsou místa, kde je vše v pořádku, viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Děkuji, Jiřinko! Dokonalý servis!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, z jedné strany na mne jukala věž u katedrály a z druhé strany nakukoval kostel sv. Václava. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Opravdu pohádkové zákoutí!

    OdpovědětVymazat
  7. A za plotem spala Šípková Růženka. Princ je v práci, tak ji nevzbudí. Pěkné, zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, máš naprostou pravdu, to s tou Růženkou mě taky napadlo. Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Opravdu moc krásné. Doslova pohádkové.
    Hezké pondělní odpoledne, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, takové bydlení by se mi líbilo moc. Zachování staré dlážděné cesty dodává místu zvláštní kouzlo, moc pěkné 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tam se možná bydlí dobře. Je to klidná část města. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,pohlazení na duši 👍❤️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, a zase tolik toho není potřeba k takovému pocitu? Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Krásné záběry z krásného místa)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky, chopila jsem se jen příležitosti. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Moc pěkné fotky , krásný výlet ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, tohle místo se mi tam nejvíc zalíbilo. Jiřina z N.

      Vymazat