středa 5. června 2024

Macešky

 Milé KOČKY, abych se uklidnila po výletě a získala trochu více času na přípravu článků, dám sem na středu jen macešky - v pátek a v sobotu budu sedět v komisi u voleb a tak vám na ty dny připravím výtah z naší třídenní výpravy do Lužice, na hranice Německa a Polska. 

Přeji vám dobrou volbu a pěkné dny června. 








zítra vyrazíme na tři dny za hranice?...

20 komentářů:

  1. Jiřinko, přeji šťastnou cestu a děkuji za macešky! Taky ještě nějaké mám, ale objevili je slimáci...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já mám letos 5 různých macešek na balkoně spolu s muškáty. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nádherné jsou)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tyto jsem nafotila v Budyšíně při výletě minulý víkend - viz můj blog další dny.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Macešky jsou moc krásné. Někde jsem na netu četla článek, že jednu ženu od dětství macešky děsí právě tím, že připomínají obličej. Ale právě to se také mně na nich líbí. A ta rozmanitost barev. Krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, mně se tyhle skromné květiny moc líbí od mládí. Jiřina z N:

      Vymazat
  4. Krásná paleta barev. Mám je ráda na jaře i na podzim. Pohodové cestování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, o tom výletu budu referovat v následujích dnech - ale byli jsme tam už o víkendu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Mám ráda macešky, jsou to takové obličejíčky, které na nás vykukují a navozují radost!
    “Užij si to v pátek a sobotu:-)))”

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ty dva volební dny to bude asi nuda, na tyhle volby moc lidí nechodí. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko, krásné fotky taky mám ještě dva truhlíky macešek a jsou nádherné.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, macešky jsou vděčné a jejich barevnost je úžasná. Mám je na chatě ve starém kýblu a dělají ozdobu i radost. Tak si ten volební víkend užij, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, určitě ti macešky a nejen ony dělají okolí chaty krásnější. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Macešky mám ráda - kdysi jsem je vnímala jen jako hřbitovní kvítí, ale teď je mám každé jaro v truhlících na oknech.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Dřív jsem macešky ráda neměla, teď mám moc, těch barev 🩷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen nechápu, jak může v jednom truhlíku být tolik různých druhů a každý keříček ví, jaké květy, jaké barvy má mít. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Na balkoně se mi, potvůrky, začaly nějak kazit, asi se o ně špatně starám. Jiřina z N.

      Vymazat