neděle 30. června 2024

Povedená sobota

 Sice to byla včera sobota hodně horká a dusná, ale stihla jsem dojet k mladým na oslavu, potěšit se s vnučkami, předat dárky, popovídat si s dcerou, zetěm a druhou babičkou, pozdě odpoledne se vrátit domů a tady mne čekal záznam první etapy Tour de France - manžel ví, jak na mne. Tentokrát se začínalo ve Florencii v Itálii a cíl byl v Rimini, jelo se přes hory a San Marino - prostě zážitek. 

Nevěříte, milé KOČKY? - pár snímků z počítače vám to ukáže:  že jsem nezačala fotit už nad Florencií? taky nechápu!



























asi je vám, milé blogerky, jasné, proč na to každý rok koukám...




19 komentářů:

  1. Jiřinko, jsem ráda, že si měla tako hezkou sobotu - oslava se podařila a tour je se sice nedívala, ale start a trasa - ach... nebudu psát, že bych s nimi jela, ale vrátila bych se do Florencie hned.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jestli můžeš, pusť si začátek Tour z Florencie a podívej se na ten skvost mezi městy z výšky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, hezky sis užila sobotu. Na Se France také rádi koukáme hlavně kvůli těm záběrům na krajinu, hrady a zámky, kostely i krásnou přírodu. Také koukáme na Giro de Italia a občas jsem koukala teď i na závod kolem Švýcarska. Na konci prázdnin pak se jede ještě Vuelta a Pyreneje, kudy se velká část zavodu jede, jsou také nádherné. Krásnou neděli Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, přesně tak, na tyto cyklistické akce také koukáme a já právě pro ta místa, která jsou vidět z vrtulníku a říkám: tady jsem byla a manžel - říkej jen, kde jsi nebyla a smějeme se tomu. Kamarádka Marcelka mi pak volá a říká - viděla jsi zámek??? a nebo pevnost ??? a jsme zpátky ve Francii a jsme šťastné. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Měla jsi opravdu povedenou sobotu ! A to je dobře.
    Měj pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, napadá mě obligátní - jaké si to uděláš, takové to máš. Dnes to bude o formuli 1 ( manžel ) a ze záznamu Tour de France...doma máme chladno, tak to vedro vydržíme. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Zopáknout si takto návštěvy Francie je super. Určitě jsi se na závod dívala úplně jinýma očima než ten, kdo v těch místech trasy nebyl. Krásné vzpomínání. Sobotu sis opravdu užila včetně oslav. Nás čekají oslavy v druhé polovině srpna. Vnučka si "musí" počkat až všichni oddovolenkují, abychom se mohli sejít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, tahle úvodní trasa první etapy přes hory v Itálii byla v historii Tour asi poprvé a moc jsem si to užila, i když, ze samotného San Marina jsem toho při přenosu moc neviděla, ale ráda jsem si na návštěvu tam zavzpomínala - nejen proto, že nás tam vyvezl bus a kluci museli pořádně šlapat do pedálů...Těch krásných městeček a vesnic, několik klášterů, hrady - to stálo za ten čas u monitoru počítače. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Cyklistika mi moc neříká, ale na tyhle závody se občas ráda podívám, právě pro ty krásné záběry. Zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tam vidíš z vrtulníku mnoho atraktivních památek.Letos je to celé jinak kvůli Olympiádě. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Jednu dobu jsem bydlela v místech Alp, kudy často jede jedna etapa. Projíždějí atraktivními místy !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko.Ty etapy v Alpách nebo Pyrenejích jim nezávidím. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, to by mě nenapadlo se na to dívat :-) Jako už chápu... Krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni - Každý rok se na to těším a ze všech cyklistických podniků je tento nej.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Viděla jsem závod ze záznamu právě pro tu Itálii )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, byly tam partie, které jsem viděla moc ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,měla jsi povedenou sobotu.Já se "pekla"doma v paneláku.To nechceš...venku bylo tak úmorné horko,že jsem přišla z obchodu úplně vyřízena,tak jsem zůstala doma v paneláku,v osmém patře pod střechou.No,fuj,tento týden už je líp,tak si to užívám.Přeju Ti Jiřinko,krásné dny a opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, dnes u nás párkrát sprchlo a teplota šla dolů, jsme nad sklepy a máme doma chladno, tak spíme dobře - ve zvýšeném přízemí.Kdyby se tak teplo dalo napytlovat na zimu.
      Jiřina z N.

      Vymazat