pátek 14. června 2024

Přečetla jsem

 Po delší době, milé KOČKY, jsem tu s výčtem knížek, které jsem v poslední době stihla přečíst:

ono jich bylo víc, ale znáte mě, na blog dávám přednostně cestovatelské a výletní příspěvky...

autor: Martin Půlpán Ztracen na Hedvábné stezce - kniha tlustá, kolem 500 listů a přečteno za 4 dny - no, spíše večery - tak mne to chytlo, že jsem byla naštvaná, že knížka skončila!

a protože jsem neměla čas jít pro výpůjčky do Mě knihovny, sáhla jsem po Halině Pawlowské a Ivance Deváté a smála se zas a znova u jejich knížek, kterých mám několik od každé. 

divíte se? milé KOČKY?

např. úryvky od Haliny: 

Nápis v kavárně:Nevysmívejte se naší kávě! Jednou budete také staří a slabí!

Lež má krátké nohy, ale nejsou vidět za řečnickou tribunou.

Tulák - člověk, který by se nazýval turistou, kdyby měl peníze.

Lékárna - bar pesimistů.

Sex je jediná hra, která se nepřerušuje kvůli tmě.





24 komentářů:

  1. Jé,tu knížku jsem si včera objednala,doporučila mi ji sestra.Už se nemohu dočkat až budu moci zase v pohodě číst.Pawlovská a Devátá nikdy nezklamou.Hezký den Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, myslíš tu od M.Půlpána? to se ti bude líbit. Ani při její četbě nemusíš do posilovny,
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Dobrý výběr )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, u této knihy jsem se za pár večerů nacestovala po střední Asii, hned bych se podívala do Samarkandu a okolí. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, paní Pawlovská nezklame. Jednu její uzounkou knížku beru většinou do letadla a s mužem se chechtáme jejím postřehům a glosám.
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vystačí si, Helenko, se slušnými výrazy, nepotřebuje k pobavení vulgarismy. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřínko milá, hezké ráno, KOČKO. Díky za tip, podívám se po ní. Ivanka D.a Halina P.jsou sázkou na jistotu😊. Já teď čtu Peňås: Výpravy pro den a noc. A pro zasmámi Pomůcky zralé ženy- Zajícová. Fajn den všem. Eva 🙋‍♀️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mám delší seznam knížek, které si chci půjčit a které chci přečíst a poslední dobou mne láká vše okolo Toskánska. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Halina a Ivanka nezklamou- dovedou rozesmát i potěšit.
    Ztracen na hedvábné stezce - nečetla jsem, takže mám tip do knihovny.
    Pěkný pohodový den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, je to sice náročné - ale nebudeš litovat, je tam mnoho údajů, které se jinde nedočteš. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Díky za humor po ránu. Pěkně jsem se po rozcvičce smíchem naladila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, původně těch ukázek bylo více. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, super výběr. Já jsem teď na čtení knih docela lempl. V posteli mě číst nebaví kvůli špatnému světlu a přes den nějak není čas. Ale tu od Haliny si zkusím někde sehnat nebo půjčit.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko,z knihovny mě avizovali Šikmý kostel/3,doma mám Máňu. Díky za tipy🍀měj pohodové dny.❤️

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, také ji ráda čtu, je velmi zábavná ♥chodím každý měsíc do knihovny a půjčuji si 6 - 8 knih. U mě vedou ty historické ♥ zdravím a přeji hezký víkend ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, také tobě hezké dny, červen se řítí do své druhé poloviny a prázdniny jsou za dveřmi. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,taky mám knížky od Haliny Pawlovské a je pravda,že se u jejich knížek pokaždé pobavím.A teď mám takové období,že chodím domů až večer,máme toho v práci moc,vezmu knížku a usínám.Ráda čtu a celkem dost,ale nechám si to buď na víkend nebo do vlaku,až zase někam pojedu.Přeju Ti krásný víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, přeji ti samé pěkné knížky do ruky a někdy, cestou vlakem, pěkné výhledy na tu naši malou, krásnou zemičku. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Halinu posloucháme v poledne v sobotu a neděli v rádiu a ty její hlášky a postřehy opravdu pobaví. Knihy čtu většinou přes zimní období a střídám historické detektivky od Vondrušky s tím, o přinese z knihovny manžel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, na lidech, kteří čtou, to je obvykle poznat! Hodně štěstí při výběru. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, knihu vůbec neznám, ale mrkla jsem na databázi knih, abych byla v obraze. Jinak hlášky od Haliny super, pobaví vždy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, stejně mám ráda humor Ivanky Deváté. Pa Jiřina z N.

      Vymazat