pondělí 17. června 2024

Tůně

 Kolem zregulovaného Labe jsou tzv. tůně, kam jsme chodívali často, když ještě manžel rybařil ( máčel vlasec ve vodě ).

Já jsem si tam vždy našla nějakou činnost - čtení knížky, udržování malého ohýnku, příprava jídla k večeři, kvečeru hlídání komárů, aby mě nepoštípali. Někdy jsme jen šli na procházku do Mlékojed  -

cestou z Mlékojed zastavení na pivišti - foto pouze 20 let staré ( přesně ). užívejte si, milé KOČKY, každý den...letí to.

vaše Jiřina z N.





14 komentářů:

  1. Jiřinko, komár je nezmar i letos jich je hodně a jsou pěkně agresivní. Prý jim vadí, když člověk pije pivo. S tím teda nemůžu souhlasit, pivo mám ráda a těm komárům zřejmě také chutná střik pivka a krve. Na našem pidi jezírku máme druhý květ leknínu. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, lekníny jsou také pohledné, ráda je fotím. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts
    Kočko máš pravdu, čas neuvěřitelně letí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, našla jsem ty dvě fotky náhodou a koukám, přesně 20 let - to sem musím dát, říkám si. Tak zase za dalších dvacet? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tam někam jezdí rybařit i můj manžel )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ty mu neděláš u vody společnost? že bych se za tebou vypravila? Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, Ty jsi pořád stejná. Dnes jsem se o tom přesvědčila, že Ti to opravdu sluší. Moc hezké fotografie. Krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to mi bylo 56 a co bych za to dala, kdybych vypadala a byla ve stavu, jako tehdy, hihi. Ale, co, nějak bylo a nějak bude. Počkej, až se za dalších dvacet let budeme smát dnešku. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Máš krásný zasněný pohled. O čem asi přemýšlíš???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, kdo ví, kousek od téhle hospody mají farmu a koně, tak možná něco o nich? Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Čas letí jako bláznivý....zpíval Karel Gott.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, to by jeden nevěřil, že dvacet let uteče tak rychle. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Kočka a nepochybně bez známek stárnutí - Jára to ví a věřím jí!
    Jiřinko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já to neřeším a ráno se jen u zrcadla upřímně leknu. Jiřina z N.

      Vymazat